افکار

- تمرین امروز آبی ها در حضور بیش از ۱۵۰ تماشاگر در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد که حاشیه های آن به شرح زیر است:

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه نویی با فرهاد مجیدی در گوشه ای از زمین حدود ۵ دقیقه گفتگوی خصوصی انجام داد که توجه همه حاضرین در کمپ را به خود جلب کرد.

* بازیکنان تیم منتخب جوانان خوزستان با حضور در محل تمرین استقلال با بازیکنان جنوبی این تیم عکس انداختند. به خواسته بوستانی و موافقت قلعه نویی، آنها از کنار زمین تمرین آبی ها را نظاره گر شدند.

* نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در تمرین استقلال بروشورهایی در خصوص تغذیه و دوپینگ را در اختیار بازیکنان این تیم قرار دادند.

* علی حمودی به همراه برادرزاده اش در تمرین تیم حضور یافت که با وجود سن و سال کم بازی خیلی خوبی از خود ارایه داد.

* بعد از صحبت های مقدماتی قلعه نویی بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن هم فوتبال درون تیمی و کارهای ترکیبی انجام دادند. سانتر از جناحین و شوت از راه دور دیگر بخش تمرینی استقلالی ها بود. نکونام و موسوی دو بازیکنی بودند که بعد از پایان تمرین زیر نظر قلعه نویی به شوت زنی و تمرین پنالتی پرداختند.

* هواداران استقلال که تعدادشان از روزهای دیگر هفته به مراتب بیشتر بود از امیر قلعه نویی خواستند با توجه به برد سپاهان برابر راه آهن به آنها قول بدهد که در بازی با فجر ۳ امتیاز را به دست می آورد.

* اعضای تیم استقلال با پرواز ساعت ۱۳:۵۰ فردا پنجشنبه به شیراز می روند. دیدار این تیم برابر فجر روز جمعه برگزار خواهد شد.