داور به فکر کارت دادن به گهر بود
افکار

- محمد مایلی کهن در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من نمی دانم در چه موردی باید صحبت کنم و آخر بازی هم بازیکنانم را کنار کشیدم چون داور به فکر کارت دادن به گهر بود. در صحنه آخر مشخص بود چه کسی اخطار گرفت و چه بازیکنی باید اخطار می گرفت.

وی افزود: بازیکنی که یک اخطار داشت باید کارت زرد دیگری می گرفت ولی اصلا به این مسائل کاری ندارم و باید بگویم بازیکنان از همه وجود مایه گذاشتند و متاسفانه مزد زحمات خود را نگرفتیم اما چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی شود واز تماشاگران خونگرم گهر تشکر می کنم و به هر حال بیش از توان خود کار کردیم و درنهایت باختیم. متاسفانه در فوتبال ما عدم داشتن شهامت تصمیم گیرندگان باعثشده تا ما ببریم. آقایان از در بیرون می روند واز پنجره به داخل می آیند. در فوتبال کسانی که گوشت، پوست و خونشان با فوتبال است بیرون هستند. شک نکنید روز به روز فوتبال ما بدتر از این خواهد شد چون عده ای که بیگانه هستند در فوتبال حضور دارند.

وی افزود: ما بد شروع نکردیم و هر چه بازی رو به جلو رفت شرایط تیم ما بهتر شد. بازیکنان کمی جو گیر شدند. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و امروز پرسپولیس بابهترین شرایط خود وارد زمین شد اما قضاوت به گونه ای بود که شرایط اینگونه شد. دو هفته پیش داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد ولی امروز دوباره همان داور بازیکن ما را اخراج کرد. جالب است ۴ روز دیگر باید به مصاف تراکتورسازی برویم ولی برخی مربیان چند سال است که به همه چیز اعتراض می کنند اما یک بار هم به کمیته انضباطی دعوت نشده و کارت هم نگرفتند. برخی تیم های پایین جدول هنوز نیامده زمین مسابقه را عوض کردند چون تیم ما مظلوم است حتی نمی توانیم بازی‌های خود را داخل زمین خودمان برگزار کنیم.

مایلی کهن اظهار داشت: سؤال من این است که خدمات آقای تاج برای فوتبال ما چه بوده است؟ در فوتبال دنیا به دلیل بحثتبانی بزرگترین تیم‌ها با کسر امتیاز روبرو شدند و به دسته پایین‌تر رفتند اما در فوتبال ایران مسجل شده که یک تیم تبانی کرده اما می‌گویند چون زمانی برای معرفی تیم قهرمان به آسیا نداشتیم همان تیم تبانی کرده را به مسابقات آسیایی فرستادیم این خنده‌دار نیست؟ با این اتفاقاتی که می‌افتد چطور می‌خواهیم جلو برویم به راستی که از ماست که بر ماست. واقعاً متأسفم برای فوتبالی که با این همه علاقه‌مندی که دارد نوع برخورد با ظالمان و توسری که به مظلوم‌ها می‌کوبند به چنین جایگاهی رسیده‌ایم.

مایلی‌کهن ادامه داد: ما خودمان کاری کرده‌ایم که تماشاگران فرار کنند و یقین بدانید که با این اوضاع، اوضاع بدتر می‌شود با این خط و خطوطی که مشاهده می‌کنیم.

وی درباره عملکرد داوری در دیدار با پرسپولیس ادامه داد: بازیکن در زمین مجبور است که تابع داور باشد، فیلم بازی هم موجود است. من خواهشم از کمیته داوران این است که اگر تیم‌های مظلوم هم حرفی می‌زنند حرفشان را ضایع نکنند و اینطوری برخورد نکنند. به تیم ما امروز خیلی کارت داده شد این نوع برخورد با تیم‌هایی که زور ندارند با تیم‌هایی که زور دارند درست نیست و متفاوت است.

وی افزود: شرایط مسابقه با خارج از آن متفاوت است شاید یکی از عوامل بی‌نظم شدن تیم ما داور بود. او کارتهای زیادی امروز داد. در مجموع از بچه‌ها راضیم و معتقدم چندان هم بی نظم نبودیم توانشان بیشتر از این نبود و از خودشان مایه گذاشتند.

سرمربی تیم گهر در پایان گفت: دقیقه ۶۰ بود که احساس کردم بچهها استنباط میکنند که بازی تمام شده است ولی من ساعت را نشان میدادم که هنوز چیزی تمام نشده اما ظاهراً بازیکنان به دلیل گل دومی که زدند بیش از حد سرمست شده بودند.