افکار

- بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل گهر دورود به اظهارنظر پرداختند.

محمد نوری در جمع خبرنگاران درباره این مساله گفت: در این دیدار خیلی حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. با این حال خدا را شکر که تا ششم جدول بالا آمدیم چرا که رتبه ششم با دوازدهم بسیار متفاوت است. داوری عملکرد خوبی داشت و گل تیم ما در این دیدار سالم بود. در گل دوم توپ تقریبا یک متر در درون دروازه بود.

حسین ماهینی نیز اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را ارائه کردیم و با یک گل پیش افتادیم ولی در نیمه دوم در دو صحنه غافلگیر شدیم ولی خوشبختانه توانستیم بازی را برگردانیم و سه امتیاز را کسب کنیم. متاسفانه قسمت نشد تا پنالتی‌ام گل شود. می‌خواستم به بالای دروازه بزنم که با بدشانسی به دیرک دروازه خورد و شرمنده هواداران شدم.

مدافع پرسپولیس در ادامه در پاسخ به اینکه آیا رویانیان اولتیماتومی به بازیکنان داده است گفت: خیر. ایشان چیزی به ما نگفته، البته ما هم از نتیجه راضی نیستیم و طبیعتا ایشان هم از نتایج ما راضی نیست. با این حال او به ما اولتیماتومی نداده است.

ماهینی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیمش در پایان فصل بین ۵ تیم اول لیگ قرار بگیرد.

**

غلامرضا رضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار تیمش برابر گهر گفت: بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم که گهر با تمام وجود در این دیدار حاضر می‌شود. به همین علت بسیار دیدار سختی را در پیش رو داشتیم. متاسفانه چندین موقعیت را از دست دادیم که شاید دلیل اصلی آن استرس تیم ما برای برد در این دیدار بود چرا که ما از ابتدای این دیدار به فکر برد بودیم و همین باعثشد تا به آن شکل موفق نباشیم و باید در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. با این حال خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از داوری سود برده گفت: میگویند داوری بازی را برای ما درآورده در حالی که گل دوم ما حداقل یک متر در دروازه بود و گل سوم هم یک شوت از راه دور بود. چگونه داوری این بازی را برای ما درآورده. با این حال من هم اعتقاد دارم داوری در این دیدار ضعیف بود.