باقری‌ها: کاسیمیرو مربی سالمی نبود
افکار -

نبی‌الله باقری‌ها در خصوص شرایط تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: به هیچ عنوان شرایط نرمال و خوبی نداریم. از شرایط خود نیز راضی نیستم. من صنعت نفت را دوست داشتم و به همین دلیل به این تیم آمدم اما فکر می‌کردم شرایط در این تیم به گونه دیگری است.

وی ادامه داد: هر موقع می‌خواهم در مورد شرایطم در صنعت نفت صحبت کنم بغض گلویم را می‌گیرد. امسال در این تیم بسیار اذیت شدم و فکر می‌کنم بیشترین ضرر را در این تیم من کردم. سال وحشتناکی در صنعت نفت سپری کردم. کاسیمیرو مربی سالمی نبود و متأسفانه فرصت زیادی هم به او داده شد او بیشتر از همه مرا اذیت کرد. قسم می‌خورم که با برنامه این کارها را می‌کرد. هم‌اکنون قصد ندارم در مورد ریز جزئیات صحبت کنم زیرا شرایط تیم حساس است.

مدافع تیم صنعت نفت در مورد جداییش در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: همه چیزم در نیم‌فصل مهیا شده بود اما در یک مورد کوچک که در بحثپرداخت بود، توافق صورت نگرفت و نتوانستم به تیم دیگری ملحق شوم. فکر می‌کردم صنعت نفت اصول و برنامه خوبی دارد اما اینچنین نبود. به این تیم احترام می‌گذارم اما خود را به خاطر این انتخاب نمی‌بخشم.

باقری‌ها افزود: اهل مصاحبه کردن و جار و جنجال نیستم در هر تیمی که بازی کردم در یک فصل ۲۴-۲۵ بازی انجام دادم اما امسال فقط ۵-۶ بازی کرده‌ام و سال بسیار سختی داشته‌ام. نمی‌خواهم حرف بزنم هر بازیکنی که حقیقت را می‌گوید او را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند و با او برخورد می‌کنند. من قبل از بازی با داماش صحبتی کردم و حقیقت را عنوان کردم. بعدها هم مسئولان متوجه شدند که درست گفتم اما با من برخورد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان صنعت نفت شهامت و وجدان داشته باشند و حرف های مرا تأیید کنند، متأسفانه وقتی حقیقت گفته می‌شود به حاشیه‌سازی محکوم می‌شویم. من در مس، ‌تراکتورسازی، پرسپولیس بازی کردم و یک بار علیه باشگاه ها مصاحبه نداشتم. زمانی که مصاحبه صورت می‌گیرد به بداخلاقی محکوم می‌شوی و وقتی می‌خواهی از باشگاه جدا بشوی زیرآبت را در باشگاه مقصد می‌زنند.

مدافع صنعت نفت، تصریح کرد: متأسفانه امسال کارم با یک باشگاه تمام شده بود اما آنقدر پشت سرم بد گفتند که این انتقال صورت نگرفت. من خودم فکر کردم قتلی انجام دادم که خبر نداشتم. امسال در مجموع شرایط سختی در آبادان گذراندم.

وی علت اصلی مشکلات صنعت نفت را اطرافیان باشگاه دانست و افزود: همه موارد به باشگاه بر نمی‌گردد بلکه اتفاقاتی در اطراف باشگاه می‌افتد که منفی است. هم‌اکنون نمی‌خواهم درباره ریز اتفاقات حرف بزنم زیرا تیم به حاشیه خواهد رفت. بازی سختی مقابل استقلال داریم و امیدوارم که بتوانم در این فوتبال نتیجه خوبی بگیریم، هواداران امسال خیلی اذیت شدند و امیدوارم با نتیجه گرفتن مقابل استقلال کمی دل آنها را به دست آوریم.

باقری ها درباره دیدار با استقلال عنوان کرد: ‌ما چیزی برای از دست دادن نداریم نمی‌رویم که انتحاری بازی کنیم بلکه با برنامه به مصاف استقلال خواهیم رفت. امسال تیم بدی نداشتیم اما اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی رقم خورد که این نتایج به دست آمد. امیدوارم در ۱۰ دقیقه اول شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که گلی دریافت نکنیم و پس از آن بتوانیم بازی پایاپایی انجام دهیم.

باقری‌ها در مورد حضور علی فیروزی تصریح کرد: ‌علی آقا تازه آمده و نسبت به بازیکنان شناخت چندانی ندارد، مشکل صنعت نفت روحی و روانی است و بازیکنان استرس دارند. او هم‌اکنون از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار می‌کند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدافع صنعت نفت در واکنش به درگیری هواداران با بازیکنان در تمرین خاطرنشان کرد: من هیچ درگیری در تمرین ندیدم. پس از پایان تمرین هرکسی سوار ماشین خود می‌شود و می‌رود و من چیز خاصی ندیدم.

وی در مورد امید برای بقاء یادآور شد: کار بسیار سختی داریم اما نا امید نیستیم امیدوارم بازی با استقلال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در ادامه راه کمی امیدوار باشیم و البته به نتایج حریفان نیز نیم نگاهی داریم.