شانس قهرمانی در لیگ برتر را نداریم
افکار گروه ورزشی:

رضا حقیقی درباره پیروزی مقابل سپاهان گفت: چند بازی بود که خوب بازی می کردیم و نتیجه نمی گرفتیم. مثلا مقابل صبا و نفت واقعا خوب بازی کرده بودیم و حقمان برد بود اما نشد که ببریم. در این بازی عزممان را جزم کردیم که هم خوب بازی کنیم و هم برنده شویم.

وی افزود: انگیزه بچه ها در این بازی واقعا بالا بود. می خواستیم انتقام نیم فصل اول را از سپاهان بگیریم. در اصفهان به پرسپولیسی ها خیلی سخت گذشته بود و همین مو ضوع انگیزه بازیکنان را برای برد بیشتر کرده بود.

حقیقی درباره شرایط فعلی پرسپولیس برای ادامه لیگ گفت: الان که اصلا شانس قهرمانی نداریم چون تیمهای اول تا سوم آنقدر خوب نتیجه می گیرند که ما نمی توانیم به آنها برسیم. شرایط پرسپولیس جوری است که اگر از نیم فصل اول همین قدر خوب بودیم الان حتما مدعی قهرمانی بودیم. از وقتی گل محمدی آمده ما از ۱۱ بازی ۲۳ امتیاز گرفته ایم و این یعنی یک آمار فوق العاده.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: افسوس می خورم که چرا این تیم با این همه پتانسیل نباید مدعی باشد. راستش را بخواهید برای ما اصلا خوشایند نبود که متلک بیندازند و بگویند بالاخره تک رقمی شدید. متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم اما همین که در نیم فصل دوم به قصد جبران آمدیم روزنه امید است.

حقیق درباره دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: در اردوی قبل احساس می کردم دعوت می شوم اما نشدم. روزی که کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد کسی انتظار دعوت شدن مرا نداشت اما این اتفاق افتاد. الان هم کاملا به تصمیم کی روش احترام می گذارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم آنقدر خوب تمرین می کنم که دیگر خط نخورم.

وی در پایان درباره بازی مقابل آلومینیوم گفت: آلومینیوم می آید تا مقابل پرسپولیس فوتبالی انتحاری بازی کند.ما از این بازی برد می خواهیم زیرا هر نتیجه ای جز این به دست بیاید روند رو به رشدمان متوقف می شود.به همین دلیل آن قدر تلاش می کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.