آلکی دیوید میلیاردر انگلیسی برای هر کسی که بتواند در برابر باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا برهنه شده و نام وب‌سایت وی را به نمایش بگذارد، یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.


به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، آلکی دیوید میلیاردر انگلیسی که بنا بر آخرین گزارش روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز در رتبه چهل و پنجم ثروتمندان انگلیس قرار گرفته و ثروت او بالغ بر ۱.۱۵ میلیارد پوند است، قصد دارد قسمتی از ثروت خود را برای بیشتر مطرح کردن خود خرج کند.


نزدیک به ۳ ماه پیش این بازرگان ۴۲ ساله متولد نیجریه با افتتاح وب‌سایتی به نام باتل‌کم به کاربران اینترنتی اعلام کرد که به هر کاربری که بتواند شیرین‌کاری به صورت آنلاین و زنده انجام دهد و مورد تایید این سایت قرار بگیرد، صدها پوند جایزه می‌دهد.


این بار آلکی دیوید که خود پیش از این در فیلم‌های سینمایی نیز ایفای نقش کرده، برای تبلیغ بیشتر سایت خود اعلام کرده که هر کس بتواند با عریان شدن در برابر باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا نام وب‌سایت او را بر روی بدن خود به نمایش بگذارد به او صدهزار دلار پاداش خواهد داد.


اما این مبلغ در این حد باقی نماند و این ثروتمند انگلیسی پس از عدم استقبال از این موضوع اعلام کرد که مبلغ پاداش را ده برابر کرده و آن را به یک میلیون دلار رسانده است.


وی همچنین با رد این موضوع که وی با پیشنهاد خود باعثایجاد خطرات امنیتی برای اوباما می‌شود، از شرکت کنندگان در این مسابقه خواست تا این حرکت را در فضایی انجام دهند که به دستگیری آنها منجر نشود.