افکار

- عبدالصمد مرفاوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در موقعیت و شرایطی هستیم که همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز هستند، اظهار داشت: شرایط برای همه تیم‌های لیگ سخت است و همه تلاش می‌کنند تا در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را به دست بیاورند.

وی بازی مقابل نفت را سخت توصیف کرد و گفت: نفت تهران تیم خوبی است و بازیکنان جوانی دارد که یکدیگر را در زمین فوتبال خود درک می‌کنند و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه در بازی مقابل نفت سعی می‌کنیم روند رو به جلو خود را ادامه دهیم خاطرنشان کرد: در شرایط بسیار خوبی از نظر فنی و روحی قرار داریم و فردا سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارائه بازی خوب و قابل قبولی در برابر نفت هستیم یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم به خوبی استفاده و امتیازات این مسابقه را کسب کنیم.

مرفاوی با بیان اینکه بر خلاف انتظار و نحوه و شرایط بازی مقابل الشباب امارات در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردیم اما شایسته باخت در این بازی نبودیم، ابراز داشت: پس از آن مسابقه ما ۱۰ روز برای ریکاوری فرصت داشتیم که توانستیم با استراحت سه روزه و پس از آن تمرینات منظم تیم را از نظر روحی و فنی برای مسابقه با نفت آماده کنیم.

وی افزود: مسئولان تیم صبا هم سعی کردند بازیکنان را از نظر روحی کمک کنند و امیدواریم با شرایط خوبی که داریم در بازی فردا به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین در خصوص بازی تیم صبا در مقابل الشباب امارات در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما مستحق باخت در آن بازی نبودیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم و در بازی‌های آینده نیز شگفتی‌ساز شویم.

وی با بیان اینکه اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اظهار داشت: بر خلاف روند بازی در برابر الشباب شکست خوردیم اما امیدواریم در ادامه مسابقات لیگ این ناکامی را جبران کنیم و به روند رو به جلو تیم صبا ادامه دهیم.

مرفای در خصوص بازیکنان مصدوم صبا در بازی مقابل نفت تهران ابراز داشت: تنها مصدوم ما برای بازی فردا فرید کریمی است البته وضعیت سهراب بختیاری‌زاده هم که از ناحیه کمر دچار مشکل شده بود هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازی ۱۴ اسفند مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: اهل کری‌خوانی نیستم، فوتبال منطق دارد اگر بر روی منطق به میدان بروید و بازی قابل قبولی هم ارائه دهید و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنید نتیجه لازم را خواهید گرفت.

سرمربی تیم صبا گفت: ما در برابر هر تیمی بازی داشتیم عقب نشینی نکردیم و توانستیم به وسیله بازی خوبی که ارائه کردیم خودمان را به حریفانمان تحمیل کنیم و هر هفته شرایطمان بهتر شود.

وی با بیان اینکه باید از موقعیتهای که خلق می شود به خوبی استفاده کنیم، یادآور شد: از بازیکنان انتظار دارم تمرکز بیشتری در زمین مسابقه داشته باشند و با کیفیت بهتری بازی کنند.