کلاهبرداری میلیونی با وعده ازدواج دروغین
افکار

- " مصطفی طلوعی " درباره جزئیات این خبر، اظهارکرد: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی اعلام شکایت کرد.

وی افزود: این مرد به ماموران گفت زنی حدود ۲۵ ساله به نام «م - غ» به مغازه‌ام مراجعه و با وعده ازدواج مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان خاطر نشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات آغاز و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمه زنی است متاهل که با وعده دروغ ازدواج باب آشنایی را با شاکی باز و پس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وی کلاهبرداری و متواری شده است.

وی تصریح کرد: با این تحقیقات دستور دستگیری وی صادر و ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل سکونت نامبرده در شهر «قزوین» با اخذ نیابت قضایی راهی این استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان افزود: ماموران با حضور در محل سکونت وی دریافتند، که متهم اسباب کشی کرده و به «کهریزک» در استان تهران نقل مکان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از سیر مراحل قانونی از آنجا راهی «کهریزک» شده و به محل سکونت متهم اعزام و وی را دستگیر کردند.

طلوعی اظهار کرد: متهم به پلیس آگاهی منتقل که در بازجوییهای به عمل آمده با ارائه دلایل و مدارک به کلاهبرداری از شاکی با وعده ازدواج اعتراف که از طریق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد.