حمله تروریست‌ها به مدرسه پلیس

به گزارش افکارنیوز، مرکز فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرد که یگان‌های ارتش با همکاری اهالی حلب موفق شدند در چند مرحله عملیات مناطق «سلمیه، أثریا، خناصر، جنید، قبتین، خریش، جلاغیم، السفیره، تل شغیب، النیرب و فرودگاه بین‌المللی حلب» را در مسیر بین‌المللی حلب باز پس گیرند و کنترل این مناطق را به دست بگیرند.

فرماندهی ارتش اعلام کرد بعد از کنترل این منطقه و برقراری امنیت ارتش اقدام به کمک رسانی به اهالی این مناطق کرده و شرایط را برای بازگشت خانواده‌های آواره فراهم کرده است.

از سوی دیگر یک منبع آگاه نظامی تأکید کرد که بیش از ۲۰۰ تروریست با استفاده از تجهیزات نظامی سنگین به مدرسه پلیس در خان العسل حمله کردند.

این منبع افزود: که بیش از ۲۰۰ تروریست از مناطق مختلف حومه حلب برای همکاری با بقیه تروریست‌ها به این منطقه آمده‌‌اند و وارد ساختمان مدرسه پلیس شدند.

با توجه به اینکه مدرسه پلیس متشکل از دو ساختمان است تروریست‌ها در یک ساختمان مستقر شده‌اند و درگیری میان ارتش سوریه و تروریست‌ها شدت یافته است.

این منبع آگاه تأکید کرد که نیروهای کمکی برای کمک به یگانهای ارتش مستقر در مدرسه پلیس اعزام شدهاند و در عملیاتی کنترل مدرسه را از تروریستها باز پس خواهند گرفت.