حمایت مهاجم سپاهان از محسن بنگر

به گزارشافکارنیوز،حمد جمشیدیان اظهارکرد: بازی بسیار مشکلی با تیم گهر دورود داریم و از زمانی که محمد مایلی کهن به تیم گهر آمده این تیم متحول شده و بازی‌های خوبی ارائه داده است. به هر حال تیم گهر از حمایت پرشور تماشاگران خود برخوردار است و هم تیم ما و هم تیم گهر به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی هستند و تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد. یک بازی هجومی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ۲ برد پیاپی برابر ملوان و تیم النصر امارات برای بازیکنان ما خیلی روحیه بخش بود و شک نکنید که ما برای کسب هر ۳ امتیاز بازی به مصاف تیم گهر می‌رویم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چه احساسی داشتید که در بازی با النصر کاپیتان سپاهان بودید؟ گفت: سپاهان پر از بازیکنان بزرگ و با تجربه است که هر یک می‌توانند بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندند و گرنه به اعتقاد من بازوبند تنها یک نماد است. البته کاپیتان اصلی ما محرم نویدکیا است و من افتخار می‌کنم که با بستن این بازوبند جزئی از تاریخ سپاهان شدم چرا که تا کنون بازیکنان بزرگی در سپاهان کاپیتان بوده‌اند.

جمشیدیان درباره حرکات بنگر در بازی مقابل پرسپولیس تصریح‌کرد: من اصلا خودم را وارد این قضیه نکردم، اما اتفاقاتی که افتاد خوشایند نبود. محسن بنگر سال‌ها برای سپاهان زحمت کشیده و ما از اختلاف بازیکنان قدیمی با تماشاگران اصلا استقبال نمی‌کنیم و هر کاری هم از دستمان بر آید برای رفع این مشکل انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به برد شیرین ذوب‌آهن در برابر داماش گیلان گفت: واقعا از این برد خوشحال شدم، چرا که این پیروزی برای ذوب‌آهن حیاتی بود و به اعتقاد من اگر ذوب‌آهن سقوط کند لطمه بزرگی به فوتبال اصفهان وارد می‌شود. البته با پتانسیلی که در این تیم وجود دارد شک ندارم که ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار می‌شود و همه ما باید کمک کنیم تا ذوب‌آهن موفق شود. اتحاد هواداران سپاهان و ذوب‌آهن لازم است تا هر دو تیم موفق شوند.

جمشیدیان یادآورشد: ۵ امتیاز ما با استقلال قابل جبران است و به اعتقاد من در این ۷ بازی باقیمانده ۶ بازی خیلی به هم شبیه است. هر چه به آخر لیگ برسیم امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود و ما صد در صد به قهرمانی فکر می‌کنیم. از مردم تشکر می‌کنم که تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کردند.

تیم فوتبال سپاهان روز دوشنبه در دورود به مصاف تیم گهر میرود.