حضور «کلاه‌قرمزی» در نوروز

به گزارش افکارنیوز، علی بخشی‌زاده از پخش برنامه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز ۹۲ خبر داد و گفت: این برنامه با تیم فرهیخته خود در حال تولید است و گفتگوهای تکمیلی با عوامل برنامه کلاه قرمزی انجام شده است و این برنامه قطعا تولید خواهد شد.

مدیر شبکه دوسیما با بیان اینکه برنامه کلاه قرمزی مراحل پیش‌تولید خود را پشت سر می‌گذراند اضافه کرد: ساخت دکور برنامه در مرحله نهایی قرار گرفته و در چند روز آینده این برنامه کلید خواهد خورد و در ایام نوروز از شبکه دو سیما برای بینندگان پخش می شود.

وی درخصوص برنامه عموهای فیتیله‌ای توضیح داد: با همکاری‌های صورت گرفته با کارگردان فیتیله‌ایها، این برنامه نیز برای ایام عید نوروز در گروه کودک و نوجوان شبکه دوسیما تولید خواهد شد.

بخشی‌زاده با بیان اینکه «آب پریا» در ایام نوروز به صورت قطعی از شبکه دو سیما نمایش داده می شود دلیل تأخیر در پخش این سریال را سخت بودن کارتولید آن، و انجام مراحل فنی زمان‌بر کار مثل جلوه‌های ویژه خاص سریال و صداگذاری و موسیقی آن عنوان کرد.

مدیر شبکه دو سیما ادامه داد: پس از اعلام آمادگی خانم برومند از تولید این برنامه در اولین کنداکتور برنامه نوروز آب پریا را قرار دادیم و مرضیه برومند توضیحات تکمیلی را در برنامههای پیش از عید اعلام خواهند کرد.