زمان رسیدگی به پرونده بنگر اعلام شد

به گزارش افکارنیوز، محمود سالارکیا در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه تشکیل خواهد شد و قرار است در این جلسه به موضوع محسن بنگر هم پرداخته شود. البته مسلم است که این بازیکن به بازی با ذوب‌آهن نمی‌رسد. در هر حال از کمیته انضباطی خواسته‌ایم با در نظر گرفتن جمیع شرایط و اتفاقاتی که در ورزشگاه روی داد و روی بازیکن تاثیرگذار بود، موضوع را بررسی و حکم خود را صادر کند.

وی همچنین درباره عملکرد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس در زمره باشگاه‌هایی است که نسبت به مسائل انضباطی و اخلاقی اعضای تیم‌های ورزشی خود به ویژه فوتبال حساس است. کمیته انضباطی باشگاه مسئولیت‌های مختلفی دارد که یکی از آنها تشکیل پرونده انضباطی و اخلاقی برای اعضای تیم‌هاست. این اقدام در حال انجام است. کمیته برای هر موردی تشکیل جلسه نمی‌دهد اما موارد در پرونده هر فرد ثبت شده و در پایان فصل بر اساس آنها تصمیم‌گیری می‌شود. در این پرونده‌ها هم اقدامات مثبت و هم موارد منفی وجود خواهد داشت.

سالارکیا خاطرنشان کرد: مبانی اخلاقی برای باشگاه پرسپولیس مهم است. محتوای این پرونده‌ها در جریان تمدید قرارداد اعضای تیم‌های ورزشی پرسپولیس هم لحاظ می‌شود و در آینده تعیین کننده خواهد بود. حتی هنگام تسویه حساب با بازیکنان هم به این موارد دقت می‌شود.

وی افزود: کمیته انضباطی در کنار همه اینها حافظ منافع بازیکنان هم خواهد بود اما رسالت اصلی کمک به برقراری نظم و انضباط و حفاظت از منافع باشگاه است. به عنوان مثال وقتی یک بازیکن به شکل غیرضروری مرتکب خطا یا تخلفی میشود که تیم از حضورش محروم میشود، به ضرر باشگاه است و رفتار حرفهای این است که باشگاه روی این مسائل حساس باشد و بر همین اساس بود که چندی پیش احکامی داشتیم که با تائید مدیرعامل اعلام شد.