جزئیات دو نامه‌ای که به مشایی نوشته شد

به گزارش افکارنیوز، آیت الله محی الدین حائری ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اینکه دولت احمدی نژاد تلاش های فراوانی را در کشور و استان فارس انجام داده است، گفت: کار های بزرگ و متفاوتی در این دولت انجام شده که رسانه ها باید تمامی این کارها را نیز ببینند.

وی با بیان اینکه دو نامه را برای رحیم مشایی ارسال کرده، یادآور شد: اشتباهی که این فرد کرد بردن نام " مکتب ایرانی " است زیرا بردن این نام باعثشد که همه چیز به فراموشی سپرده شود و در این راه دو نامه را به " رحیم مشایی " نوشتم که اولین نامه زمانی بود که این کلمه را به کار برد و زمانیکه دیدم ادامه می دهد نامه دوم را نوشتم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: در این نامه ها نوشتم که دانشمندان بزرگ ایران پس از ورود اسلام به این کشور نام و توان گرفتند و قرار نیست که دانشمندان دیگر را با دانشمندان بزرگ ایرانی مقایسه کرد زیرا اگر بخواهید هم نمی تواند نام ۱۰ دانشمند ایرانی را بگویید.

آیت الله حائری تصریح کرد: سخنان مشایی غیر جامع و اختلاف انگیز است اما نباید با این وجود خدمات دولت را کتمان کرد.

وی تصریح کرد: باید بگوییم که رئیس جمهور پر تلاش، با جرات و فعال است.

مردم دعواها و گذشت ها را یاد می گیرند

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه ها می توانند با قلم خود مردم را راهنمایی و هدایت کنند، گفت: اگر دعوا ها را ببینند یاد می گیرند، دیدید در مجلس چه گذشت و همین را مردم نیز یاد خواهند گرفت.

وی افزود: چه موقع گذشت کردیم که مردم یاد بگیرند، اما با این وضعیت امروز مردم از ما جلوتر هستند و به راحتی گذشت می کنند و کوتاه می آیند.

رسانه ها به مردم شیرینی نخورانند

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: رسانه ها بیش از حد به مردم شیرینی نخورانند و پله های رفته را بزرگ جلوه ندهند.

وی افزود: رسانه ها باید مراقب باشند که مردم را محدود نکنند و از طرفی نه آنقدر سیاه نمایی کنند که مردم ناامید شوند.

آیت الله حائری تاکید کرد: باید مراقب بود که گروهی نیز پاک کن به دست گرفته اند و می خواهند همه خدمات را پاک کنند.