نامه دو جبهه اصلاح طلب به رهبر درباره انتخابات

به گزارش افکارنیوز، محمدجواد حق شناس درباره نامه ارسال شده به رهبر معظم انقلاب که به صورت مشترک توسط دو جبهه اصلاح طلبان و جبهه اعتدال گرایان ارسال شده است، توضیح داد.

حق شناس با تاکید بر اینکه جبهه اصلاح طلبان یکی از دو جبهه ارسال کننده این نامه را به رهبر انقلاب است، بیان داشت: این جبهه متشکل از ۱۸ حزب اصلاح طلب است که بر اساس ماده ۱۰ و ۱۲ کمیسیون احزاب مجوز فعالیت دارند.

وی در خصوص جبهه اعتدال گرایان بیان داشت: این جبهه متشکل از ۱۶ حزب اعتدال گراست که در انتخابات سال ۸۴ و پس از آن در انتخابات مجلس خبرگان از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت کردند.

حق شناس با تاکید بر اینکه این نامه به طور مشترک از سوی این دو جبهه ارسال شده است، بیان کرد: از طرف جبهه اصلاح طلبان مجید بهمن زاده که دبیرکل حزب اقتدار ملت ایران است و از سوی جبهه اعتدال گرایان جمشید ایرانی که دبیرکل حزب فرزندان ایران است این نامه را امضا کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ارسال این نامه با اطلاع افراد شاخص اصلاح طلبان بوده است، اظهار داشت: در این نامه ضمن درخواست برای دیدار با رهبر انقلاب از ایشان خواسته ایم تا بتوانیم ضمن ارائه نظرات خود از نظرات ایشان نیز مطلع شویم.

حق شناس با تاکید بر اینکه محور این نامه بیشتر مباحثانتخاباتی بوده است، بیان کرد: در این نامه در خصوص انتخابات ۹۲ و چگونگی فعال شدن احزاب در فضای انتخاباتی به منظور مشارکت حداکثری که مورد تاکید جریان اصلاح طلبی و مقامات ارشد نظام است مباحثی طرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه نامزد نهایی مورد تایید جبهه اصلاح طلبان سید محمدخاتمی است، تاکید کرد: ما این موضوع را برای انتخابات سال ۹۲ مصوب کرده ایم و اکنون منتظر پاسخ ایشان به تصمیم خود هستیم.