به گزارش افکار به نقل از آتی نیوز، در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان شنیده شده که حداقل ۲ تیم عملیاتی در زاهدان برای انجام عملیات آماده هستند که نیروهای امنیتی انتظامی به شدت دنبال انها هستند، بر این اساس احتمال وقوع عملیات انتحاری در ماه مبارک رمضان در زاهدان وجود دارد.

این گزارش می افزاید این گروهک جنایتکار همسر مالک ریگی نیز برای انجام عملیات انتحاری از مرز عبور کرده و وارد خاک ایران شده است.

احتمال داده می شود شبهای قدر هدف بازمانده های گروهک ریگی برای انجام عملیات تروریستی باشد بنابراین لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به شدت در این شب‌ها اوضاع را تحت کنترل داشته و از وقوع جنایتی دیگر در این منطقه جلوگیری کنند.

گروهک تروریستی جندالشیطان سعی دارد از طریق همسر مالک ریگی پای زنان وهابی را به جنایات تروریستی عملیات انتحاری باز کند.

این گروهک در تلاش است زمینه استقرار و فعالیت خود در افغانستان را فراهم کنند و در همین رابطه با برخی مسئولان پاکستانی و نیروهای اشغالگر افغانستان دیدارهایی داشته اند و تاکید کرده اند که به چیزی جز انتقام و عملیات انتحاری فکر نمی‌کنند.

خبر احتمال انتقال اعضای گروهک از پاکستان به افغانستان در حالی منتشر شده است که چند روز پیش آتی نیوز از مرگ مادر عبد المالک در پاکستان خبر داد که این موضوع از وجود خانواده ریگی و اعضای باقی مانده گروهک در پاکستان حکایت داشت.

به نظر می رسد پاکستانی‌ها تعمدا هرگاه خبری مبنی بر حضور گروهک ریگی در پاکستان منتشر می شود بلافاصله اخباری مبنی بر انتقال اعضای گروهک از پاکستان به دیگر کشورها منتشر می کنند.

بعد از دستگیری عبدالمالک ریگی هم مسئولان پاکستانی اخباری مبنی بر انتقال خانواده گروهک به دبی منتشر کرده بودند.

چندي پيش در مسجد جامع زاهدان اين گروهك اقدام به انفجاري انتحاري كرد و جمعي از مردم بي گناه به شهادت رسيده و يا زخمي شدند.