به گزارش افکارنیوز، چند روز قبل وقوع سانحه‌ای رانندگی در خارج از شهر به ماموران راهنمایی و رانندگی مرودشت اطلاع داده شد و آنها وقتی در صحنه تصادف حاضر شدند مشاهده کردند راننده یکی از اتومبیل‌ها که زن جوانی است به شدت اضطراب دارد و رفتارهایش مشکوک است. آنها وقتی داخل خودرو این زن را بازرسی کردند خود را در برابر جنازه‌ مردی دیدند که داخل پتویی پیچیده شده بود. به همین دلیل موضوع را به کارآگاهان جنایی اطلاع دادند و با حضور آنها در محل تحقیقات ویژه‌ای آغاز و زن جوان که منیره نام دارد بازداشت شد.

ماموران متوجه شدند جنازه متعلق به شوهر منیره به نام احمد است. زن جوان در بازجویی‌ها به کشتن همسرش اقرار کرد و جزییات قتل را توضیح داد. او گفت: «من و احمد به‌شدت با هم اختلاف داشتیم رفتارهای او مرا عاصی کرده بود و دنبال راهی می‌گشتم تا از دستش خلاص شوم. امکان اینکه طلاق بگیرم وجود نداشت چون شوهرم به جدایی رضایت نمی‌داد. از طرفی گفت‌وگو و مذاکره هم بی‌فایده بود و من به هیچ‌وجه نمی‌توانستم کارهای احمد را تحمل کنم تا اینکه بالاخره به این نتیجه رسیدم که بهترین راه برای فرار از این وضعیت کشتن همسرم است.»

متهم به قتل در ادامه اظهاراتش گفت: «مقدار زیادی داروی خواب‌آور خریدم و آن را در غذای شوهرم حل کردم. احمد دقایقی بعد از خوردن غذا به خواب عمیقی رفت و من که فرصت را مناسب ‌دیدم با استفاده از تکه پارچه‌ای احمد را خفه کردم. بعد از آن باید جنازه را از خانه بیرون می‌بردم تا کسی متوجه این قتل نشود. به همین دلیل آن را در پتویی پیچیدم و به زحمت در صندوق عقب ماشین جا دادم و به سمت محلی در خارج از شهر راه افتادم.»

منیره به کارآگاهان گفت: «نقشه‌ام این بود که جنازه را در محل پرتی بیندازم و بعد هم مدعی شوم شوهرم بدون اطلاع من از خانه خارج و مفقود شده است. طبق نقشه‌ای که کشیده بودم، هیچ ردی از خودم به جا نمی‌‌گذاشتم و امکان نداشت راز قتل لو برود اما وقتی سوار بر خودرو در حال رانندگی بودم به دلیل اضطراب زیاد تصادف کردم. بعد هم پلیس راهنمایی و رانندگی سر رسید وهمه چیز فاش شد.»

زن جوان بعد از اقرار به جرم خود با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد. در این اثنا پزشکی قانونی در نامه‌ای به کارآگاهان اعلام کرد در خون مقتول مقدار زیادی دارو وجود دارد و علاوه بر این او بر اثر انسداد مجاری تنفسی با جسمی منعطف جان باخته است. نظریه پزشکی قانونی مهر تاییدی بر اعترافات منیره زد و مشخص شد حرف‌های این زن در بازجویی‌های اولیه با واقعیت مطابقت دارد.

در همین حال مادر احمد که تنها ولی‌دم او محسوب می‌شود بعد از احراز وقوع توسط عروسش به دادسرای جنایی رفت و از منیره شکایت کرد. او گفت: «عروسم بی‌دلیل احمد را به قتل رساند و من می‌خواهم او قصاص شود تا مجازات کاری را که کرده، ببیند.»

بنا بر این گزارش رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و منیره بعد از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه خواهد شد