به گزارش افکار حسن فروزان مهر گفت : در راستای سیاستهای دولت محترم مبنی بر کاهش قیمت خودروها و همچنین جلب رضایت مشتریان ، این گروه خودرو سازی اقدام به کاهش قیمت محصولات تحت نظارت وزارت صنایع و معادن نموده است.

وی در خصوص مبلغ کاهش قیمت خودروها افزود این مبلغ در محصولات گروه خودروسازی از ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان نسبت به نوع خودرو می باشد. همچنین وی با بیان اینکه در سال جاری گروه سایپا متحمل زیان عملیاتی سنگین در جهت حفظ تولید و اشتغال گردیده است، لکن ملاک قیمت گذاری، هزینه تمام شده خودروها بوده و گروه به دنبال جلوگیری از این زیان می باشد.

فروزان مهر خاطر نشان کرد شرایط پیش فروش و فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا هم اکنون جاری بوده و مشتریان می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند.

وی از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد افزود هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww. saipagroup. irو یا نمایندگی مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین از قیمت جدید محصولات مطلع شوند.