رضا زاده پس از دیدار با رهبری چه گفت؟

به گزارش افکارنیوز،حسین رضازاده در خصوص دیدار صمیمانه روز دوشنبه ورزشکاران و مدیران ورزشی با مقام معظم رهبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این دیدار صمیمانه با مقام معظم رهبری، همه از رهنمودهای حضرت آقا استفاده کردند. این اتفاق بسیار خوبی بود مدیران، ورزشکاران و قهرمانان المپیک که بسیار تمایل داشتند با حضرت آقا دیدار کنند، فرصتی برایشان فراهم شد تا به دیدار مقام معظم رهبری بروند و همه از این بابت بسیار خوشحال بودند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با مقام معظم رهبری باعثافزایش روحیه ورزشکاران برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای آینده می‌شود، خاطرنشان کرد: حضرت آقا وقتی پس از قهرمانی و یا مدال گرفتن ورزشکاران، پیام می دادند بچه ها روحیه می گرفتند. امروز هم روحیه ورزشکاران پس از این دیدار صمیمانه بسیار بهتر شد و من خودم دیدم روحیه ورزشکاران چندین برابر شده بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در خصوص گفتگوی خودمانی‌اش با مقام معظم رهبری تاکید کرد: حضرت آقا همیشه نسبت به من لطف دارند. در آن لحظات با زبان آذری با من احوالپرسی می‌کردند که این مسئله برای من بسیار ارزشمند بود. البته ایشان نه به من بلکه به همه جوانان کشورمان محبت دارند و همیشه همه را دعا می‌کنند.

وی در خصوص اینکه مقام معظم رهبری انگشتر خود را به بهداد سلیمی هدیه کرده، یادآور شد: همه ورزشکاران دوست داشتند انگشتر و چفیه آقا را به رسم یادگاری و تبرک داشته باشند و آقا هم به همه خصوصا سلیمی لطف داشتند. این عمل نشان می‌دهد حضرت آقا همه جوانان و ورزشکاران را از صمیم قلب دوست داشته و همیشه برایشان دعا می‌کنند.

رضازاده در بخش دیگر این گفتگو در خصوص برنامه‌های این فدراسیون برای سال ۹۲ اظهار داشت: در حال حاضر تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما در اردو هستند. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و انتخابی المپیک نوجوانان هم از ۱۴ تا ۲۵ فروردین در ازبکستان برگزار می‌شود. همچنین سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا، مسابقات کشورهای اسلامی، قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و مسابقات بزرگسالان جهان را در پیش رو داریم.

وی سال ۹۲ را برای رشته وزنه‌برداری سالی سخت و پر از مسابقات مختلف دانست و افزود: امیدوارم با دعای مردم و کمک مسئولان در این مسابقات پشت سر هم موفق ظاهر شویم و جوانان وزنه‌برداری با مدال آوری خود مردم ایران را شاد کنند.

رئیس فدراسیون وزنهبرداری ایران در پایان در مورد اینکه آیا مشکلات تایید نشدن اساسنامه کمیته ملی المپیک تاثیری در برنامههای این رشته ورزشی ندارد، گفت: طبق آخرین خبرهایی که شنیدهام اساسنامه ۲-۳ روز دیگر به IOC ارسال میشود . همچنین در مجمع عمومی هم که برگزار شد، همه میخواستند مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک هر چه زودتر برگزار شود تا شرایط ورزش مطلوبتر از گذشته شود.