به گزارش افکارنیوز،او در ادامه با تاکید بر اینکه چنانچه قطعه‌ای با نرخ قبلی خریداری شده باشد، حتما بر مبنای همان نرخ در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و با افزایش قیمت مواجه نخواهد بود، گفت: امسال قیمت قطعات حداکثر ۲۰ درصد اضافه شده و تمام هزینه حمل و ارسال کالا نیز به عهده شرکت است.

علی نمکین در حالی از تلاش برای حفظ قیمت فعلی قطعات برای سال آینده می‌گوید که به نظر می‌رسد قطعه‌سازان با این موضوع موافق نباشند. ساسان قربانی، عضو انجمن قطعه‌سازان در این رابطه می‌گوید: در حال حاضر شرایط قطعه‌سازان با توجه به مشکلات مالی عادی نیست. نمکین در ادامه صحبت‌هایش از برنامه ایساکو برای امدادهای نوروزی نیز خبر داد و گفت: امداد نوروزی ایران خودرو از ۲۱ اسفندماه جاری آغاز شده و به مدت ۲۴ روز تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

ناوگان امدادی ایساکو با رشدی ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته، امسال به یک هزار و ۷۵۰ ناوگان رسیده است. طی این نشست، تنها شماره تلفن ایران خودرو برای امداد ۰۹۶۴۴۰ اعلام شد. مدیرعامل ایساکو در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی روی تامین قطعات تندر- ۹۰ وجود ندارد و قطعات این خودرو اضافه بر سقف مورد نیاز تدارک دیده شده است. او همچنین به بیتاثیر بودن دستور کاهش قیمتها بر چگونگی ارائه خدمات پس از فروش محصولات ایرانخودرو اشاره کرد و گفت: نه تنها از خدمات پس از فروش چیزی کسر نشده است؛ بلکه اضافه هم خواهد شد.