کنسرت‌های پایانی سال

به گزارش افکارنیوز، کنسرت های موسیقی در روزهای پایانی سال بیشتر از هر وقت دیگری دوستداران موسیقی را به سمت خود می‌کشاند.
" شهرام شکوهی " در روز ۲۲ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.
" کامران رسول زاده " شاعر، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده کشورمان که خود متولد اسفند است در روز ۲۳ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در اریکه ایرانیان کنسرت " پایائین " خود در سال ۹۱ را اجرا خواهد کرد همچنین در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند رضا یزدانی خواننده سبک راک کشورمان در برج میلاد اجرا خواهد داشت.
این خواننده علاوه بر اجرای کنسرت در عرصه سینما هم فعالیت داشته و در آثاری چون " حکم "، " رئیس "، " محاکمه در خیابان " و " مرگ تدریجی یک رویا " حضور داشته است.
" بنیامین بهادری "، " فریدون آسرایی " و " مهدی مدرس " دیگر خوانندگان کشورمان هستند که در ۲۴ اسفند به اجرای کنسرت خود خواهند پرداخت و البته با این تفاوت که آسرایی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و مدرس اریکه ایرانیان و بهادری سالن گل واقع در کرج را برای اجرا انتخاب کردند.
۲۵ اسفند ماه به نوعی آغاز خواهد شد که سه خواننده محبوب کشورمان " مازیار فلاحی "، " بابک جهانبخش " و " بنیامین بهادری " کنسرت خواهند داشت البته این سه خواننده مکان های متفاوتی را برای خود در نظر گرفتند و به نوعی که " فلاحی " در اریکه ایرانیان " بابک جهانبخش " در برج میلاد و " بهادری " همچون اجرای گذشته خود سالن گل واقع در کرج را انتخاب کرده است.
۲۶ و ۲۷ اسفند در واقع در آخرین روزهای سال ۹۱ آخرین اجراها را با خوانندگانی چون "بابک جهانبخش" و "گروه رستاک" خواهیم داشت که هر دو سالن برج میلاد را برای اجرای خود در نظر گرفتند.