ویژه نامه نوروزی سروش منتشر شد

به گزارش افکارنیوز، در شماره نوروزی سروش که در ۱۳۲ صفحه با کاغذ گلاسه منتشر شده است جزئیات سریال‌های نوروزی، گزارش پشت صحنه ۴ مجموعه نوروزی تلویزیون، جدول کامل فیلم‌ها و سریال‌های نوروزی سیما و میهمانان هر ویژه برنامه درج شده است.

در بخش پرونده ویژه سروش این شماره با عنوان «بهار رسانه‌ها در فصل انتخابات»، نقش رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بررسی و گزارشی از فعالیت‌ها و سطح برنامه‌های انتخاباتی صدا وسیما و نظرات کارشناسان در این راستا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

سروش نوروزی همچنین با نظرسنجی از فعالان رسانه و روزنامه نگاران برترین چهره‌های تلویزیونی را در بخش‌های بهترین سریال، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین نویسنده سریال، بهترین برنامه تلویزیون، بهترین مجری مرد تلویزیون، بهترین مجری زن تلویزیون و ستاره سال ۹۱ را معرفی کرده است.

در این نشریه همچنین ۲۴ تله فیلم منتخب تلویزیون معرفی و نکاتی درباره آن ها عنوان شده و گفتگوی مفصلی با علی دارابی معاونت سیمای رسانه ملی درباره مسائل مختلف سیما، شبکه‌های تلویزیونی و برنامه‌های آتی این معاونت انجام شده که در نوع خود خواندنی است.

سعد و نحس از منظر دین ؛ گفتگوی سروش با آیتالله حسن رمضان، تاثیر تحریم، حداکثر ۳۰ درصد، گفتوگو با یحیی آل اسحاق، مقاومت و دستاوردهای بزرگ زیر فشار تحریم، تلخ و شیرین ۹۱ از دریچه جامعه، حال همه ما خوب است درباره درگذشتگان ۹۱ تلویزیون، طنز نیش زدن است در گفتوگو با خشایار الوند؛ نویسنده مجموعههای طنز و گفتوگو با حسن فتحی کارگردان از دیگر مطالب این شماره سروش است.