تیم والیبال سایپا منحل شد

به گزارش افکارنیوز،این شرکت با انتشار بیانه‌ای خطاب به جامعه ورزش کشور، ضمن انصراف از حضور در دیدار رده بندی لیگ برتر سال ۹۱، کناره گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال را اعلام کرد.

در بخشی از متن بیانیه باشگاه سایپا آمده است:

" اینک که قابلیت‌های لازم برای برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای سیاست‌های تولیدی و پرورشی در رشته پرطرفدار والیبال دچار چالش‌های غیر منطقی شده و با وجود توصیه‌های دلسوزانه کارشناسان و خاک خوردگان ورزش، هیچ ترتیبی برای حل این مشکلات اندیشیده نمی‌شود، شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با نهایت تاثر و بعد از قریب به یک دهه حضور در والیبال کشور کناره‌گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال اعلام داشته و تیم‌های والیبال بزرگسالان، جوانان و نوجوانان خود را منحل می‌نماید.

امیدواریم پرچم تولید و پرورش ورزشکاران ارزشمند این آب و خاک همچنان در دستان مدیرانی لایق و آگاه برافراشته باشد چرا که شایستگی‌های جوانان ایرانی بسیار گسترده و توانمندی هایشان بی‌نهایت است ".

این در حالی بود که پیش از این قرار بود تیم والیبال سایپا در دیدار ردهبندی لیگ برتر فردا برابر پیکان قرار بگیرد و با این شرایط برگزاری مسابقه ردهبندی در هالهای از ابهام قرار گرفت.