استقلال نمی‌خواهد در آسیا موفق باشد؟

گروه ورزش: صدرنشین لیگ برتر ایران فردا در دومین بازی اش از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین خواهد رفت. تیمی که به گواه کارشناسان قویترین تیم گروه چهارم مسابقات است. در شرایطی که آبی ها به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند اما در آستانه این دیدار حساس تمرینات این تیم به صورت نصفه و نیمه برگزار می شود.

به گزارشافکارنیوز؛ آبی های تهران که در آخرین بازی از لیگ برتر در ورزشگاه آزادی یک پیروزی با ارزش را مقابل تراکتور سازی بدست آوردند و جام قهرمانی را به خود نزدیک دیدند روز شنبه ریکاوری کردند و نفرات اصلی مشغول استراحت شدند. تمرین آبی‌ها یکشنبه تعطیل شد و دوشنبه هم در حالی پیگیری شد که غیبت مشکوک امیر قلعه‌نویی در این روز حرف اول تمرین را می‌زد و جالب اینکه کسی از ژنرال آبی‌ها خبر نداشت و دست آخر هم با کلی تحقیق و تفحص مشخص شد که سرمربی استقلال به دلیل مشکلات جسمانی و درد از ناحیه قلب به استراحت پرداخته است تا تمرینات در غیبت نفر اول تیم، همچنان به صورت ناقص دنبال شود. امروز هم نماینده ایران به ریکاوری می‌پردازد تا آماده دیدار فردا مقابل تیم تا دندان مسلح العین امارات با ستاره‌های میلیاردی‌اش شود.

حالا در آستانه این دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا این سوال پیش می آید که استقلال که به قول امیر قلعه نوعی با رسیدن به آسیا به بلوغ تاکتیکی می رسد و قدرتش را بر تیم های لیگ برتر به هر نحوی که شده تحمیل می کند چرا طبق روال عجیب هر ساله با رسیدن به لیگ قهرمانان با دست خودش رسیدن به موفقیت را دشوار می کند؟

استقلالی ها همانطور که باید در مقابل تیم نه چندان مطرح الریان ۳ امتیاز را به دست می آوردند ولی با اشتباهات فاحش برد را با تساوی عوض کردند به نظر می رسد یکبار دیگر در آستانه دیدار با العین دست به فرصت سوزی می زنند. البته این امکان دارد که امیر قلعه نوعی به تیمش اطمینان کامل دارد و فکر می کند می توانند به راحتی العین را شکست دهد و ستاره های میلیاردی العین هم تنها نظاره گر بازی آبی ها خواهند بود.