سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان

به گزارش افکارنیوز، تنها چند روز تا آغاز پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان یعنی Galaxy S IV سامسونگ باقی مانده است و همه کاربران و کارشناسان منتظر عرضه چنین محصولی هستند.

اما باید توجه داشت که در این روزها فقط محصول یاد شده وارد بازار نمی‌شود و کاربران خبر از عرضه محصول دیگری داده‌اند که می‌تواند سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان باشد.

شرکت سامسونگ از مدتی قبل اعلام کرد که شاهکار خود در دنیای گوشی‌های هوشمند یعنی Galaxy S IV را در تاریخ ۱۴ مارس طی مراسمی در نیویورک آمریکا معرفی می‌کند اما شرکت Xolo قصد دارد در همان روز توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کند و محصولی را با نام " سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده اینتل " به دست کاربران برساند.

شرکت Xolo اعلام کرده است که در تاریخ ۱۴ مارس از سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان رونمایی می‌کند و قصد رقابت باGalaxy S IV سامسونگ را دارد.

گوشی هوشمند جدید Xolo مانند Galaxy S IV سامسونگ به سیستمعامل اندروید مجهز شده و برخلاف دیگر گوشیهای موجود در بازار از پردازنده شرکت اینتل استفاده میکند. هنوز مشخصات این محصول به طور دقیق اعلام نشده و شرکت سازنده فقط از این محصول با نام سریعترین گوشی هوشمند جهان یاد میکند.