محرومیت یک ساله مربی مهرام

به گزارش افکارنیوز، کمیته انضباطی صبح امروز تشکیل جلسه داد و به بررسی اتفاقات پیش آمده در مسابقه تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام پرداخت.

این جلسه که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، اعضای کمیته انضباطی، ناظر مسابقه، اولیاءزاده، داور بازی و آقایان ایزدپناه، صمدزاده و آرزومندی از باشگاه مهرام برگزار شد، تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱ - علی آرزومندی به جهت ضرب منتهی به جرح به یک سال محرومیت از شرکت در مسابقات تحت هر عنوان و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شده است. با توجه به رو به اتمام بودن مسابقات مابقی محرومیت وی در فصل آتی مسابقات محاسبه می‌شود.

۲ - آقای حمیدرضا صمدزاده سرپرست تیم مهرام به جهت نحوه اعتراض به میز داوران پس از اتمام مسابقه و همچنین عدم کنترل آقای آرزومندیان که منجر به ورود ضرب منتهی به جرح داور مسابقه شده که چنین اعمال و رفتاری تاکنون بی‌سابقه بوده است، کمیته انضباطی وی را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه کرده است.

۳- در مورد تیم بسکتبال ماهشهر با توجه به عدم توانایی کنترل و تخلف تماشاگران خود در ماهشهر در ۲ بازی تهران و چنانچه نیاز به مسابقه پنجم باشد تمام مسابقات تیم مذکور تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر انجام میشود. حضور تماشاچیان در مسابقات فصل آتی منوط به تصمیم مجدد کمیته انضباطی خواهد بود. باشگاه پتروشیمی ماهشهر به جهت عدم ایفای تعهدات خود در حفظ آرامش محیط مسابقه و ورود تماشاگران بیش از تعداد توافق طرفین، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز تنبیه شده است.