به گزارش وزارت خارجه اسرائیل، آویگدور لیبرمن گفته است: تا دیر نشده باید جلوی خطر ایران را گرفت. اوضاع در خاورمیانه به هم ریخته است. همان گونه که در لبنان و نوار غزه دیدیم، خطر به قدرت رسیدن اسلام تندرو در برخی دیگر از کشورهای منطقه هم وجود دارد.

لیبرمن همچنین با ابراز نگرانی نسبت به روابط رو به گسترش ایران و سوریه می گوید: سوریه در تسلیح حزب الله لبنان همراهی می کند. آنها همچنین به همکاریهای نظامی با ایران ادامه می دهند که یکی از این نمادها، استقبال از رزمناوهای ارتش این کشور در بندر لاذقیه بود.

همزمان، روزنامه های صهیونیستی در گزارش هایی هشدار داده اند که انقلاب اسلامی به دروازه های عربستان رسیده است. عربستان در جریان جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه علیه حزب الله و حماس، مخفیانه و به همراه رژیم مبارک، از صهیونیست ها حمایت می کرد.

روزنامه معاریو در تحلیل خود تاکید کرده است: موج انقلاب گسترده مخالفان به بحرین در مرزهای شرقی عربستان رسیده و اکنون سؤال این است که زمان انقلاب در عربستان کی است؟ عربستان هم پیمان نزدیک آمریکا و دارای ذخایر عظیم نفتی است و به نظر می رسد انقلاب مردم در این کشور بسیار نزدیک باشد. به همین دلیل هم کارشناسان می گویند اگر خطر انقلاب در بحرین جدی شود، عربستان برای نشان دادن واکنش، لحظه ای درنگ نخواهد کرد.