مساوی مقابل پرسپولیس کادوی بزرگ به کرمانی‌ها

به گزارش افکارنیوز، لوکا بوناچیچ پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: این یک امتیاز خیلی بزرگ برای کرمان و یک کادوی بزرگ برای تماشاگران کرمانی بود. برای ما این نتیجه مهم بود چون مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مهم نیست چگونه بازی می‌کند. ما در طول ۹۰ دقیقه دو سه موقعیت خوب داشتیم و خوشحالیم که در نهایت یک امتیاز از حریف گرفتیم.

وی در مورد اینکه مس کرمان برای مساوی آمده بود و کمتر حمله می‌کرد، گفت: در زمین دو تیم بازی می‌کنند و وقتی تیم حریف فشار می‌آورد مجبور به بازی تدافعی می‌شویم. روی گل دومی که خوردیم بازیکن ما اشتباه کرد و در نیمه دوم شماره ۲۹(پروویچ) خیلی خوب بازی کرد.

بوناچیچ سپس افزود: گل‌محمدی مربی جنتلمن و آینده‌داری است و تیمش هم خوب بازی کرد. یحیی را می‌شناختم.

سرمربی مس در مورد اینکه با خوش شانس مساوی گرفتید، گفت: پرسپولیس وقتی ۲ بر یک پیش بود راحت می‌توانست گل سوم را هم بزند و ما در آن لحظات خوش شانس بودیم اما ما هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم که آنها خراب شد.

وی در مورد اینکه تصور می‌شد خط دفاع مس منسجم‌تر عمل کند، گفت: مشکل اینجاست که من مریض بودم و ۱۰۰ درصد تمرین نکردیم. اصلا دو بازی مقابل پیکان و پرسپولیس را دوست ندارم و مدام باید به فکر پاداش و نوروز باشم و ۱۰۰ درصد تمرین نکردیم اما در انزلی با جان و دل بازی کردیم و آن را بازی را خیلی دوست دارم.

سرمربی مس در مورد اینکه موافق ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر هستی یا نه گفت: ۱۰۰ درصد با این موضوع موافقم و قبلا هم این را گفته‌ام.

وی در پایان حرفهایش عید نوروز را به مردم ایران و خبرنگاران تبریک گفت.