درگیری در اختتامیه لیگ برتر والیبال

به گزارش افکارنیوز، در مراسم اهدای کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر والیبال، پس از پایان بازی کاله و متین ورامین، تیم کاله به عنوان قهرمان مدال و جام طلا و تیم‌های متین ورامین و پیکان به ترتیب نقره و برنز گرفتند، اما در حالی که کاله‌ای‌ها جشن قهرمانی خود را برگزار می‌کردند و در حال عکس گرفتن بودند تیم متین ورامین به سمت رختکن می رفت که در این بین مجتبی میرزا جانپور با نیروهای امنیتی و یگان ویژه درگیر شد و پس از درگیری لفظی نیروهای یگان ویژه وی را کشان کشان بازداشت کردند.

به دنبال این موضوع برخی از بازیکنان متین ورامین از جمله فرهاد سال افزون و مصطفی شریفات برای دفاع از میرزا جانپور به سوی نیروهای ویگان ویژه رفتند، اما در نهایت آنها نیز توسط نیروهای امنیتی و یگان ویژه بازداشت شدند و به فاصله چند ثانیه کادر فنی تیم متین ورامین هم وارد درگیری شد. مصطفی کارخانه و داود آهنگری سعی می‌کردند تا نیروهای امنیتی را مجاب کنند تا بازیکنانشان را بازداشت نکنند، اما نیروها مجاب نشدند.

در این میان دوربین خبرنگار صدا و سیما هم ضبط شد. تعداد قابل توجهی یگان ویژه به داخل زمین والیبال آمدند تا نظم سالن را برقرار کنند. در گیری در حالی تشدید شد که محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال و دادگو مدیر سالن ورزشی هم نتوانستند قائله را ختم به خیر کنند. سرانجام تعدادی از بازیکنان متین ورامین بازداشت شدند و سایر بازیکنان متین به رختکن رفتند.

داورزنی سعی کرد با رایزنی با مسئولان حراست فضا را آرام کند.

در حالی که تقریبا زمین مسابقه خالی شده بود، نیروهای یگان ویژه به سوی رختکن کاله رفتند و شهرام محمودی را تحت الحفظ به زمین برگرداندند، در حالی که وی دخالتی در این میان نداشت و مشخص نشد چرا او را گرفته بودند. بهنام محمودی هم برای رها کردن برادرش به داخل زمین آمد اما موفق نشد کاری کند.

در حالی که قرار بود اختتامیه لیگ برتر والیبال تمرینی برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی باشد تشدید فضای امنیتی توسط یگان ویژه کار را کاملا به حاشیه برد.

محمدرضا داورزنی که در جایگاه VIP نشسته بود، دستش را بر سرش گذاشته بود و اتفاقات را تماشا میکرد.