افکار

" Cerkahegyzo " هنرمند بلغاریایی کسی است که مداد را وسیله ای برای هنرنمایی های خودش قرار داده است و به کمک آن توانسته مچسمه های مینیاتوری زیبایی را خلق کند.

به گزارش افکارنیوز، مداد همیشه وسیله ای بوده است که نقاشی های مختلف به کمک آن خلق شده اند اما این بار خودش تبدیل به وسیله ای برای هنرنمایی شده است.

" Cerkahegyzo " هنرمند بلغاریایی کسی است که مداد را وسیله ای برای هنرنمایی های خودش قرار داده است و به کمک آن توانسته مچسمه های مینیاتوری زیبایی را خلق کند که البته منحصر به فرد و خلاقانه هستند.

این هنرمند با استفاده از وسایل ساده ای مانند خلال دندان و سوزن روی گرافیت و یا همان مغز مداد، تراش هایی را ایجاد کرده است که باعثشده مدادها دیگر تنها وسیله ای برای نگاه کردن و لذت بردن باشند.

این هنرمند با استفاده از وسیله های مختلف در برخی از مجسمه ها چند مداد را به یکدیگر متصل کرده است. وی می گوید تمامی وقت های اضافی و فراغتش را به بازی با مدادها می گذراند.

او اعتقاد دارد کار با مدادها هر چقدر حساس و سخت باشد اما به او آرامش می دهد و بیشتر دوست دارد مدادها را از حالت وسیله ای تنها برای نوشتن به یک هنر تبدیل کند.

کد خبر: 203821