به گزارش افکارنیوز، فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با تقدیر از هیات دولت برای اعطای مجموعه شهید کشوری به استقلال می گوید: «قرار شد تا از ابتدای امسال باشگاه استقلال نماینده دولت در نگهداری ورزشگاه شهید کشوری باشد. شهید کشوری یکی از بهترین مجموعه های ورزشی استان تهران است که می تواند بسیاری از مشکلات استقلال را حل کند.

حالا باشگاه ما غیر از کمپ ناصرخان حجازی، مجموعه های شهید کشوری و شهید مرغوبکار را دارد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم از این پس بهترین بهره برداری را از این ورزشگاه داشته باشیم. البته تمام فدراسیون هایی که در این ورزشگاه فعالیت می کنند همچنان به فعالیت شان ادامه می دهند. ما تعاملی سازنده با این عزیزان خواهیم داشت اما سعی خواهیم کرد با استفاده از تجهیزات این مجموعه ورزشی بتوانیم برای تیم درآمدزایی کنیم.» او به استقلالی ها و همه مردم تهران وعده داد که از سال بعد می توانند بهترین خدمات را از مجموعه ورزشی شهید کشوری بگیرند. او تاکید کرد تغییراتی در مجموعه در جهت بهبود خدمات اتفاق می افتد.


فتح الله زاده درباره بازی تیمش با العین هم گفت: باید به غیرت بازیکنان و کادرفنی تیمم تبریک بگویم که سنگ تمام گذاشتند. آنها نشان دادند غیرت ایرانی هنوز در فوتبال مان جاری است. امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر بتوانیم مشکلات مالی را هم حل کنیم.