انتقاد شدید رویانیان از بازیکنان پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،محمد رویانیان افزود: پرسپولیس در دو بازی اخیر به جای یک امتیاز می‌توانست شش امتیاز کسب کند. ما می‌توانستیم با کسب حداکثر امتیازات در همین دو بازی، به رده پنجم برسیم و امید زیادی به کسب عنوان چهارم و سهمیه آسیایی از طریق رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.

وی افزود: این فرصت سوزی‌ها توجیه پذیر نیست و برای بنده قابل تحمل هم نیست. از کادر فنی و بازیکنان ناراحت و ناراضی هستم و این فرصت سوزی‌ها به اعتبار پرسپولیس لطمه می‌زند و قابل جبران نیست. ما حتی اگر در لیگ برتر شانسی برای صعود به رده‌های بالاتر نداشته باشیم، حق نداریم با چنین نتایجی هواداران را بیش از این ناراحت کنیم. هیچ کس حق ندارد در ادامه لیگ، رقابت‌ها را جدی نگیرد. ما نه تنها نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم، بلکه باید به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشیم.

رویانیان در ادامه گفت: باید پاسخ حمایت همه جانبه هواداران و دلسوزی‌هایشان را به بهترین شکل داد نه اینکه امتیازات را به این راحتی از دست بدهیم و این توجیه را داشته باشیم که لیگ مهم نیست و باید به فکر جام حذفی باشیم. با چنین تفکری به شدت مخالفم و به همین دلیل ناراحت و ناراضی هستم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: متأسفم برای خودم و اعضای تیم، مقابل این رفتارها و اتفاقاتی هم که می‌افتد. جریمه‌های سنگین در پیش است و هرگونه پرداختی منوط به نتایج کسب شده در چهار بازی باقی مانده لیگ و دو بازی جام حذفی خواهد بود.

مدیر عامل سرخپوشان گفت: جمعه نشنیدم که کسی از اعضای تیم به خاطر نتایج اخیر در لیگ برتر از هواداران عذرخواهی کند و یا خودش را شرمنده آنها بداند. بنده از هواداران عذر می‌خواهم که نتایج تیم و برخی اتفاقات، کام آنها را در ایام پایانی سال تلخ کرده است. تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که برای ما چهار بازی باقی مانده لیگ با جام حذفی هیچ تفاوتی ندارد و بنده ابدا هیچ توجیهی را نمی‌پذیرم. ضمن اینکه نه تنها با هرگونه بی‌نظمی، و خودمحوری و رفتارهای ناپسند برخورد می‌کنم بلکه اگر لازم باشد همه مسائل را به جان می‌خرم و ناگفته‌های فصل جاری را با ذکر جزئیات به هواداران گزارش می‌کنم تا آنها بدانند که برخی چگونه با رفتارهای خود به پیکره تیم لطمه زده‌اند.

محمد رویانیان همچنین گفت: جمعه در اردوی پرسپولیس با مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان ارزشمند تیم صحبت کرده و از او خواهش کردم به فکر خداحافظی نباشد و تا پایان لیگ و جام حذفی تیم را همراهی کند.

وی افزود: مهدوی‌کیا بازیکن با اخلاق، بدون حاشیه و قابل احترامی است که در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود و به همبازیانش روحیه داد. او تاکید کرد که حتی تا پایان فصل جاری در تمرینات و اردوها حضور خواهد یافت اما درباره حضور در میادین به من گفت، شما به سفر(مکه مکرمه) بروید و برگردید و بعد از تعطیلات با هم صحبت می‌کنیم.

رویانیان تصریح کرد: بنده بار دیگر از مهدوی‌کیا تشکر می‌کنم که در فصل جاری به ویژه نیم فصل اول و در آن شرایط بحرانی خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم مهدوی‌کیا به این جمع بندی برسد که در مسابقات هم تیم را همراهی کند. اینکه او در اردو حضور یافته و هوای تیم را دارد اقدام ارزشمندی است که از دید ما پنهان نمانده است.

رویانیان درباره گلزنی مارکو پروویچ و میثم نقی‌زاده به سایت باشگاه گفت: آنها عملکرد خوبی داشتند و بنده از هر دوی آنها تشکر می‌کنم. میثم نقی‌زاده بازیکن دونده و پرتلاشی است و برای تیم زحمت می‌کشد. او در کنار رضا حقیقی زوج خوبی را در میانه میدان تشکیل داده‌اند و بنابر گزارش سرمربی تیم مشکلات تیم در هافبک دفاعی در نیم فصل اول از این ناحیه لطماتی خوردیم را برطرف کردند. نقی‌زاده بازیکن سر به زیر، بدون حاشیه و با اخلاقی است که بنده به سهم خود از وی تشکر و تقدیر می‌کنم.

رویانیان گفت: امیدوارم علی کریمی نیز زودتر خودش را به شرایط مسابقه برساند و بتواند هر چه زودتر به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرده و پرسپولیس را در بازیهای آتی همراهی کند.