ایسنا: ژوزه مورينيو سرمربي پيشين رئال مادريد را مورد انتقاد قرار داد.

آقای خاص در آستانه دیدار تیم های رئال مادرید و مالاگا سرمربی شیلیایی حریف را دست انداخت. مورینیو گفت، در صورت اخراج احتمالی اش از رئال مادرید هدایت باشگاهی همانند مالاگا را به عهده نخواهد گرفت.

تیم های رئال و مالاگا برگزارکننده آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگا هستند. این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، رویارویی مربیان پیشین و کنونی رئال مادرید شمرده می شود. آقای خاص در آستانه این مسابقه بر ضد مانوئل پیگرینی جنگ روانی به راه انداخت و گفت: " اگر من را از رئال اخراج کنند، در باشگاهی همانند مالاگا مربیگری نخواهم کرد. در آن صورت به باشگاهی بزرگ در انگلیس یا ایتالیا می روم و برای فعالیت در باشگاهی بزرگ هیچ مشکلی ندارم. "

مورینیو با این سخنان پاسخ پیگرینی را داد که گفته بود، فصل پیش در رئال مادرید ۹۶ امتیاز اندوخت و به این ترتیب رکوردی تازه را برای قوهای سپید رقم زد. سرمربی سال های پیش اینتر و چلسی همچنین عنوان کرد: " او در هر حال پس از بارسلونا قرار گرفت و در مکان دوم جدول ایستاد. تیم دوم نخستین بازنده است و فرقی هم ندارد که با ۱۰ امتیاز عقب ماندگی باشد یا ۵۰۰ گل زده. "

این مربی سرشناس و همواره جنجال ساز پرتغالی خبرنگاری را در نشست خبری " متقلب و دورو " خواند. این خبرنگار از مورینیو درباره شکایت تازه اش از داوران و برنامه بازی ها پرسش هایی را داشت. بهترین مربی فصل پیش اروپا گفت: " آنچه را که من می گویم، شکایت نیستند، بلکه واقعیت هستند. "

او در ادامه از آن خبرنگار عذرخواهي كرد و ابراز داشت، نمي خواست شخص او را متقلب خطاب كند و منظورش تنها گفته هاي اين خبرنگار بوده است و نه شخص او.