«روزهای زندگی» در شبکه سینمای خانگی توزیع شد

به گزارش افکارنیوز، «حسن داها» مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا با اعلام این خبر افزود: این شرکت در ادامه فعالیت‌های حمایتی خود از سینمای ایران و به عنوان هدیه نوروزی، فیلم سینمایی «روزهای زندگی» را به شکل گسترده با بسته بندی ویژه و درجه کیفی «الف» در شبکه نمایش خانگی توزیع کرد.

به گفته «داها» فیلم سینمایی «روزهای زندگی» هم اکنون در سوپرمارکتها، مراکز فروش محصولات فرهنگی و سایر فروشگاههای مجاز موجود بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز مذکور نسبت به خرید این اثر برجسته اقدام کنند.



بر پایه این گزارش، «روزهای زندگی» با موضوع دفاع مقدس و نقش آفرینی بازی حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر کاندیدای دریافت ۱۴ سیمرغ بلورین بود که از آن میان موفق به کسب ۵ سیمرغ شده بود.

بنابراین گزارش، روزهای زندگی ماجرای زن و شوهری است که در جبهه جنوب و در بیمارستانی صحرایی مشغول خدمت هستند. امیرعلی و همسرش به دلیل سالها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کردهاند، اما اعلام خبر آتشبس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان،این زوج را در آزمایشی دشوار قرار میدهد.