جمشید مشایخی نوروز امسال به تلویزیون می‌آید

به گزارش افکارنیوز، پخش ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه دو سیما از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب(شنبه ۲۶ اسفند ماه) آغاز می‌شود و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

از روز سه‌شنبه در شب سال تحویل برنامه از ساعت ۲۳ آغاز خواهد شد و تا سه بامداد ادامه پیدا می‌کند و در روز سال تحویل نیز این ویژه برنامه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا چهار بعد از ظهر به صورت ویژه‌ای اجرا می‌شود.

از جمله بخش‌های این ویژه برنامه می‌توان به پخش مستندی از جمشید مشایخی اشاره کرد که در لوکیشن فیلم «کمال‌الملک» در کاخ گلستان تصویربرداری شده است.

در این برنامه بخشی هم به سفر هنرمندان و ورزشکاران به مشهد‌، ابوموسی‌ و ورزقان اختصاص دارد که در ابوموسی، بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در اولین سالگرد ازدواجشان سفرنامه‌ای را روایت می‌کنند.

در ورزقان شاهد بازدید هنرمندان و ورزشکاران از روستاهای زلزله هستیم و در مشهد نیز جمعی از هنرمندان به همراه خانواده شهید رضایی‌نژاد در حرم مطهر امام رضا(ع) حاضر می‌شوند.

از بخش‌های جذاب این ویژه برنامه حضور تعدادی از بازیگران فیلم‌های مطرح کودکان و نوجوانان که امروز در سن جوانی هستند در استودیو است.

در ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو سیما که با عنوان دو نیمه سیب به روی آنتن میرود قرار است تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح نیز به عنوان مهمان حاضر باشند.