دلنوشته فرزند شهید به رهبر انقلاب

به گزارش افکارنیوز، متن زیر دلنوشته دختر سردار شهید حاج کاظم نجفی رستگار فرمانده لشگر ۱۰ سیدالشهدا است که برای رهبر معظم انقلاب نوشته شده است.
بسم الله الرحمن الرحیم


فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیُقْتَلْ أَو یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

پس ایمان آوردگان در طریق حق با دنیا طلبان جهاد کنند، چون کشته شوند یا پیروز، پس زود است که به آنان پاداشی بزرگ عطا کنیم.
محضر مبارک سلف صالح رهبران الهی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله)


درود و ثنای خداوند بر آن حبیب پروردگار باد که حضورش در عرصه ی گیتی، مهرافزاست در پریشانی خاطر بقیه السیف سرداران ایمان، اوست که به آذان خالق رحمان جمعیت خاطر مومنان است.


این ایام، ذکر رحمانی وقت شهادت پدرم در کربلای ایران است. امروز با خود بیتوته کرده ام تا این چند جمله را بنگارم، زیرا اگر خون نامه ی شاهدان نیکو خصال ما نبود، این خلوت گزینی ها و صید الفاظ زیبا میسو نمی شد.

خواستم در عصر عهد شکنان و خود بینان، با اسوه ی ایمان و اسطوره ی عمل صالح زمان سخنی بگویم تا عهد، خاندان شهدا با امام صالحان و گواهان حقیقت تازه شود.

رهبرا، اکنون که یاد کرد آنات و لحظات جاودانگی برای پدری است که برای من میراثفخر و سرافرازی را بر جا نهاده است، بر خورد فرض می دانم عهد آنان را در اعتصام بحبل الله و الفت معنوی شان با والی شهر عشق به حق تعالی یعنی ولی زمان یادآور شوم.

اگر جهان ایرانی در گسترده ی گیتی چنین تا بنده به چشم می آید از خرد مبارک نظام ولایت سر چشمه می گیرد و کشتزاران پر بهار این زاد و بوم را جز از فیض چشمه سار رهبری دینی از سلسله ی پاکبازان نبوت تا خاندان معنا آفرین عصمت و طهارت و در عصر ما، ولایت فقیه بصیر امت به رویش امیدی نخواهد بود.

اماما، ما به برکت الفاظ مقدسه و انفاس مطهره، دل به امید رب العالمین بخشیده ایم زیرا پداران ما برای فردای زمین، آنگاه که موعود آخرین لوای حقیقت راستین را برافرازد، طمع به شرب مدام شهادت بستند و در هوس به لقاء حبیب، جامه ی خونین بر تن کشیدند.

بر سیمای آن پدر امت، استواریی مومنانه ی پدران شهیدمان را می نگریم و دیده به فردایی روحانی روشن خواهیم کرد.

سخن کوتاه کنم، ذکر فضیلت شهیدان در کلام شما مسموع است و زهره ی جمال آنان در سیمای آن مهربان منظور، بس هماره بمانی تا مانایی پیغام شهیدان جاودانه بماند و رخسار عدالت و ولایت تا ابدالاباد بر آسمان روشنی بیفزاید.

آرزوی دیدار و زیارت شماست که سالهای نبودن پدر موجبات آرامش را فراهم خواهد ساخت

والسلام


دختر سردار شهید حاج کاظم نجفی رستگار


فرمانده لشگر ۱۰ سیدالشهدا