تجمع اعتراض‌آمیز کارمندان خانه کشتی

به گزارش افکارنیوز،حدود ۳۰ نفر از کارمندان خانه کشتی که اردوهای تیم‌های ملی کشتی در آن برگزار می‌شود صبح امروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌هایشان در فدراسیون کشتی حاضر شده و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

یکی از این کارمندان با تأیید این خبر به فارس گفت: حدود ۵ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم، این در حالی‌ است که قبل از المپیک بیشترین زحمت را کشیده‌ایم، اما کوچکترین تقدیری از ما نشد.

وی ادامه داد: بدون هیچ تعطیلی همپای کشتی‌گیران در اردوها و خانه کشتی حضور داشتیم و بهترین خدمات را ارائه دادیم؛ می‌توانید از تمام کشتی‌گیران سوال کنید، اما دریغ از یک تشکر خشک و خالی. نه تنها تشکری از ما نکردند بلکه چندین ماه است که حقوقی نگرفته‌ایم.

یکی دیگر از کارمندان خانه کشتی با گلایه از وعده‌های مسئولان فدراسیون گفت: قبل از جام جهانی در اعتراض به این موضوع تصمیم به تعطیلی کار گرفتیم، اما مسئولان فدراسیون کشتی قول دادند که بعد از جام جهانی حقوق‌ها پرداخت می‌شود، اما بازهم خبری نشد. حالا هم قول دادند تا فردا پرداخت کنند و اگر بازهم این اتفاق نیفتد دوباره به نشانه اعتراض در فدراسیون کشتی حاضر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: روزهای پایانی سال است و ما هم مانند بقیه مردم هزینههای خانواده را داریم؛ شغل دیگری هم نداریم که بخواهیم از آن طریق کسب درآمد کنیم.