رویانیان: من پدر پرسپولیس هستم

به گزارش افکارنیوز،محمد رویانیان در خصوص جلسه‌ خود با گل‌محمدی اظهار داشت: مشکل خاصی پیش نیامده بود که اینقدر می‌خواهند آن را بزرگ کنند. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و مطمئن باشید تا پای جانم برای این آرامش زحمت می‌کشم تا تیم به خواسته خود برسد. من باید جواب ۳۵ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهم.

وی افزود: از دوستان، عزیزان و آقایان پرسپولیس می‌خواهم هر کسی که از حرف‌های من ناراحت می‌شود یک لیوان آب یخ بخورد و زیاد اعصاب خود را خورد نکند.

رویانیان افزود: من پدر پرسپولیس هستم و باید در خصوص مسائل مختلف تصمیم بگیریم، باید نگران باشم و حرف‌هایم را به جای نگه داشتن در سینه با مردم و بازیکنان بزنم. من به این تیم اعتماد قلبی دارم و مطمئنم این بچه‌ها با غیرت مثال‌زدنی و جسورانه در جام حذفی موفق خواهند شد.

رویانیان در مورد ناراحتی گل‌محمدی در مورد مصاحبه‌اش پس از مسابقه مقابل مس کرمان، گفت: ‌ همه می‌دانند و آنهایی که نمی‌دانند هم این موضوع را در جریان باشند یحیی انتخاب من به عنوان مربی ایرانی در پرسپولیس بود و هیچ وقت به این انتخاب شک نکردم چون من به ارزش‌های این مربی اعتقاد دارم.

وی در خصوص خداحافظی مهدویکیا نیز گفت: مهدویکیا و هر ستارهای که الان در پرسپولیس هستند باید قدرشان را بدانیم به همین دلیل با رایزنی صندوق حمایت از قهرمانان و باشگاه پرسپولیس، باشگاه هامبورگ آلمان برای برگزاری یک خداحافظی با شکوه به تهران خواهد آمد تا مهدویکیا نیز در یک فضای شاد و قهرمانانه مقابل ۱۲۰ هزار نفر از فوتبال خداحافظی کند. این کمترین کاری است که از سوی ما و صندوق حمایت از قهرمانان برای موشک فوتبال ایران و یکی از با اخلاق ترین های پرسپولیس برنامه ریزی شده است.