عبور مرگبار کمپرسی از روی رنو

به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۱۴:۱۸ روز شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در جاده ورامین، جاده امین‌آباد اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که تصادف میان یک دستگاه سواری رنو و کامیون کمپرسی صورت گرفته، به طوری که کامیون کمپرسی کاملا از روی سواری رنو عبور کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شاگرد سواری رنو به علت شدت حادثه از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم جان خود را از دست داده بود به ایسنا گفت: راننده این خودرو نیز شدیدا آسیب دیده و در کابین سواری محبوس شده بود که آتش‌نشانان پس از قطع برق خودرو ایمن‌سازی محل، وی را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد، اظهار کرد: آتشنشانان در ساعت ۱۴:۵۶ پس از اتمام عملیات خود، محل را برای بررسی علت حادثه به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند.