دلایل اخراج نوروزی و غیبت بنگر از زبان سرمربی

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل محمدی در خصوص مسائل اخیر تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: من اگر سر تمرین تیم حاضر نشده ام به این دلیل بود که از برخی صحبت ها دلگیر بودم ضمن اینکه کار شخصی نیز داشتم. در حال حاضر همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود و مطمئنم مسائلی که بوجود آمده حل شده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.


سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: در تیمی مانند پرسپولیس در خصوص مسائل فنی سرمربی باید حرف اول و آخر را بزند و همه موظفند که به برنامه های سرمربی تیم و باشگاه احترام کامل بگذارند. برای من فرقی نمی کند که چه بازیکنی بوده و چه نام و نشانی دارد، بلکه برای برقراری نظم و انضباط در تیم که در نهایت منجر به موفقیت آن و رضایت هواداران می شود با کسانیکه بی نظمی کنند، برخورد خواهم کرد.


وی در خصوص اظهار نظر هادی نوروزی مبنی بر اینکه دلیل آنکه اردوی پرسپولیس را در آستانه بازی با تیم مس ترک کرده، قرار نگرفتن در ترکیب اصلی نبوده بلکه بخاطر حرف هایی است که گل محمدی به وی زده است، گفت: هادی نوروزی متاسفانه نظم و انضباط را رعایت نکرد و من این موضوع را در جلسه فنی تیم پیش از بازی با مس به وی گوشزد کردم اما متاسفانه وی طاقت نیاورد و حرکاتی را انجام داد که باعثشد من او را از جلسه فنی تیم اخراج کنم.


گل محمدی در خصوص دلیل حاضر نشدن محسن بنگر در تمرین تیم و صحبت هایی که در خصوص قهر وی مطرح شده است، اظهار داشت: بنگر برای بازی با مس در لیست هجده نفره ما قرار نداشت و من در این خصوص با او صحبت کرده و قانعش کردم. پس از این موضوع وی تصمیم گرفت برای زیارت به مشهد برود. وی امروز بر سر تمرین تیم حاضر نشد و مثل اینکه در این خصوص با سرپرست تیم تماس گرفته و گفته پرواز گیرش نیامده است به همین دلیل از فردا در تمرینات تیم حضور پیدا می کند.


سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص تصمیم باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزاری بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی کیا بین تیم های پرسپولیس و هامبورگ گفت: باید برای بازیکنانی همچون مهدی مهدوی کیا که دارای سابقه ارزشمند ملی و باشگاهی هستند، بازی خداحافظی در شأن آنها برگزار شود هر چند که متاسفانه برای خیلی ها این اتفاق نیفتاد. من فکر می کنم دلیل اصلی برگزاری بازی دوستانه خداحافظی با تیم هامبورگ برای مهدوی کیا شخص خود رویانیان باشد که به شدت به این موضوع اهمیت می دهد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان بازگشت مهدوی کیا به تیم وجود دارد، تصریح کرد: آن طور که من از طریق رسانه ها متوجه شدم رویانیان با خداحافظی مهدوی کیا مخالفت کرده است همانطور که در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال کرمان و مس نیز گفتم رعایت شان و منزلت مهدوی کیا برای من ارزش زیادی دارد و خود مهدی نیز این موضوع را می داند.


گل محمدی تاکید کرد: بازهم تصمیم گیرنده خود مهدوی کیاست و اگر احساس می کند که از نظر فنی می تواند کمک کند از نظر من مانعی نداشته و از وجود وی استفاده خواهیم کرد.


وی در خصوص مصدومیت علی کریمی خاطر نشان کرد: کریمی از اولین تمرین سال جدید در تمرینات گروهی تیم حاضر خواهد شد و اگر در تمرینات حضور پیدا کرده و مشکل خاصی نداشته باشد قطعا به بازی جام حذفی مقابل داماش خواهد رسید.


وی در خصوص مصدومیت رضا حقیقی تصریح کرد: حقیقی در بازی با مس مصدوم شد و اینطور که کادر پزشکی تیم به من اطلاع داده اند درمان و بهبودی کامل وی ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.


سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه از بازیکنان و کادر فنی تیم راضی نیستم و بازیکنان باید رقابت های لیگ برتر جدی تر بگیرند، گفت: من این صحبت را نشنیدم و اگر مدیرعامل باشگاه چنین صحبتی را انجام داده باید دلیلش را از خود وی پرسیده و یا از کسانی بپرسید که این جو را درست کرده و مسائل را مطرح می‌‎کنند.


وی در همین خصوص افزود: متاسفانه در شرایط فعلی وضعیت برای من نگران کننده شده است من در شانزده بازی که هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفته ام فقط یکبار تیمم باخته است ما در جام حذفی موفق شدیم که با حذف دو تیم قدرتمند لیگ برتری به نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کنیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با شکست داماش فینالیست خواهیم شد.


گل محمدی تصریح کرد: در بازی با راه آهن نیز همه دیدند که ما مستحق باخت نبودیم و در بازی با مس نیز روی یک حادثه و در حالی که ۳۰ ثانیه به انتهای بازی باقی مانده بود برد را با تساوی عوض کردیم. اینها موفقیت های بزرگی است که با همین بازیکنان بدست آمده که نباید این موفقیت ها فراموش شود و باید به بازی های آینده امیدوار بود.


سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: این نتایج به دلیل نظم و انضباطی که بر تیم حاکم بود بدست آمده و مطمئن باشید که از این پس هر کس دیگری که نظم و انضباط را رعایت نکند، کنار میگذارم چون موفقیت تیم خواسته هواداران بوده و من باید در خصوص خواسته های آنان پاسخگو باشم. دوست ندارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که جو سنگینی بر ما حکم فرما شود و انتظارات را از تیم بالا ببرند.