خودروسازان از پارس خودرو الگوبرداری کنند

به گزارش افکار، حسین امیری خامکانی افزود: قطعا اعمال مدیریت صحیح در کنار کنترل و نظارت بر روند تولید محصول می تواند شرایط مساعدی را جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ایجاد کند.

وی همچنین همکاری با شرکت های خودروساز بین المللی و استفاده از دانش و تکنولوژی روز را در کیفیت و برتری محصولات شرکت پارس خودرو موثر دانست و گفت: در صورتی که محصولی مطابق با استانداردهای روز و مورد نظر شرکت های طرف قرارداد تولید شود قطعا می تواند در تمایز محصول و افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع شود.

وی با اشاره به تاثیر بالای مدیریت در ارتقاء تولید و کسب رتبه برتر کیفیت خودروهای داخلی گفت: قطعا کیفیت و اقبال نسبت به خودروهایی مثل مگان و سایر محصولات پارس خودرو به جهت تکنولوژی به روز و همچنین کنترل بر کیفیت این نوع محصولات است بنابراین انتظار می رود که سایر شرکت های خودروساز داخلی نیز چنین رویه ای را در تولید و مدیریت بر تولید داشته باشند.

نماینده کرمان و زرند در مجلس همچنین بر لزوم تلاش خودروسازان در رقابت منطقی با خودروسازان دنیا پرداخت و گفت: قطعا در سایه رقابت منطقی و صحیح کیفیت خودروهای داخلی رشد خواهد کرد.

امیری افزود: هر چند امروز خودروسازان تلاش مناسبی را در حوزه طراحی و تغییر مدل داشتند اما باید بخشی از این توان صرف ارتقاء کیفیت خودروها شود.

وی گفت : باید پذیرفت که نسبت به دهه های گذشته کیفیت خودروهای داخلی رشد خوبی را داشته است و انتظار می رود با توجه به سابقه صنعت خودرو ایران، کیفیت محصولات داخلی بیش از اینها افزایش یافته و خودروهای ایرانی قابل رقابت با خودروهای خارجی باشد.