حضور سلطان در تمرین استقلال!

به گزارش افکارنیوز،تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ در زمین چمن کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* همانند روزهای قبل استقبال هواداران استقلال از تمرینات این تیم قابل توجه بود و در فاصله ۲ روز مانده به دیدار حساس با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نزدیک به ۵۰۰ نفر در تمرین حاضر بودند.

* استقبال هواداران به حدی بود که مشکلاتی را برای مسئولان کمپ ایجاد کرده بود. با وجود درخواست مسئولان کمپ از هواداران مبنی بر رفتن بر روی سکوها، باز هم تعدادی از آنها از پشت نرده ها نظاره گر تمرین بودند.

* یکی از هواداران استقلال با یک خودروی پیکان مدل قدیمی که آن را به رنگ کاملا آبی در آورده بود، آمده و توجه حاضران را به خود جلب کرده بود.

* نکته اصلی تمرین امروز استقلال حضور ملی پوشان این تیم(مجتبی جباری، جواد نکونام، خسرو حیدری و پژمان منتظری) بود. نکونام پس از ورود به کمپ به دفتر کادر فنی رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* حسن اشجاری و ویسنته آرزه از غایبان امروز تمرین استقلال بودند.

*هواداران استقلال از به تاخیر افتادن دیدار سپاهان و نفت تهران ناراحت بوده و مدعی بودند که سازمان لیگ شرایط را به سود سپاهان رقم زده است. این دیدار به جای ۱۶ فروردین در روز ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

* بازیکنان استقلال با دیدن ملی پوشان سال جدید را به آنان تبریک گفتند و با یکدیگر به روبوسی پرداختند.

* یک هوادار خردسال معلول کنار چمن ایستاده بود که فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به سمت این کودک رفته و پس از گرفتن عکس یادگاری دقایقی با وی صحبت کردند.

* پیش از آغاز رسمی تمرین، بازیکنان استقلال بازی " تنیس فوتبال " انجام دادند. در این بازی فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی کری زیادی با یکدیگر داشتند.

* امیر قلعه نویی هنگام رفتن به داخل چمن مورد استقبال هواداران قرار گرفت و آنها از سرمربی استقلال درخواست پیروزی مقابل سپاهان را داشتند.

* ملی پوشان استقلال به جز مجتبی جباری، زیر نظر مجید صالح تمرین ریکاوری انجام دادند. جباری که ابتدا به همراه بازیکنان گرم می کرد پس از دقایقی از آنان جدا شد به همراه کیانوش رحمتی و میثم بائو اختصاصی تمرین کرد.

* مهدی رحمتی که در تمرین دیروز غایب بود، امروز با ۵ دقیقه تاخیر در تمرین شرکت کرد. همچنین کیانوش رحمتی نیز با ۱۰ دقیقه تاخیر در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

* با گذشت ۴۵ دقیقه از آغاز تمرین، پژمان منتظری تمرین استقلال را ترک کرد.

* دو نفر از هواداران استقلال بنر بزرگی را در سکوها نصب کرده بودند که روی آن نوشته شده بود: " ۸ فراموش نشدنی، سلطان علی جباری دوستت داریم ".

* امیر قلعه نویی به مدت ۱۰ دقیقه در ابتدای تمرین با بازیکنان خود در خصوص دیدار با سپاهان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به حضور هواداران استقلال، روز شنبه آینده همه تلاش خود را برای پیروزی بکار ببرند.

* بازیکنان استقلال پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به سه گروه تقسیم شدند تا تمرین آقا وسط را انجام بدهند. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه از آنان زیر نظر مجید صالح کار چارچوب شناسی را انجام دادند و گروهی دیگر زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز استقلال تمرین کردند.

* شاهرخ بیانی، مهدی فنونی زاده، سیروس دین محمدی و علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال از نزدیک نظاره گر تمرین استقلال بودند.

* پژمان منتظری دقایقی پیش از ترک تمرین با علی امیری صحبت کرد.

* تمرین فردای (جمعه) استقلال بدون حضور تماشاگران در کمپ این باشگاه برگزار می شود.