خط سه مترو تهران آتش گرفت

به گزارش افکارنیوز، این استراحتگاه که در ابتدای خیابان فاطمی و در جنب کارگاه خط سه واقع است، روز یکشنبه دچار آتش سوزی شد.


یکی از کارگران افغانی که سراسیمه خود را از مهلکه نجات داده بود، در باره جزییات حادثه گفت: این اتاقک که دچار حریق شده، محل سکونت و طبخ غذای کارگران است که دچار آتش سوزی شده است.


وی ادامه داد: ماموران آتش نشانی به سرعت خود را به محل رساندند و کپسول های گاز را که خطر بسیار جدی برای جان کارگران داشت، از اتاقک بیرون بردند.


ˈمهدی گیلوندˈ یک از شاهدان حادثه نیز در این باره گفت: در حال عبور از خیابان فاطمی بودم که با دود غلیظ و آتش های شعله ور اتاقک کارگران مترو مواجه شدم و به سرعت به کمک آنان شتافتم.


وی ادامه داد: کپسول های گاز برای پخت و پز را از محل خارج کرده و ماموران آتش نشانی حریق را مهار کردند.


یکی دیگر از کارگران که خواست نامش فاش نشود، در باره این آتش سوزی به خبرنگار ایرنا گفت: به احتمال این حریق به علت بی احتیاطی به وقوع پیوسته و در این زمینه کارگران و مسئولان ذیربط بیشتر باید احتیاط کنند.


وی ادامه داد: سال گذشته نیز حریق گسترده ای در این اتاقک ایجاد شد که تلفات جانی نداشت و تنها خسارت مالی به کارگران افغانی وارد شد.


مسئولان مترو هنوز علت واقعی این حادثه را رسما اعلام نکرده اند، اما ˈکوروش میرزادهˈ مسئول روابط عمومی شرکت متروی تهران مقصر این حادثه را ˈکارگران و پیمانکارانˈ عنوان کرد.


وی گفت: کارگران هنگام پخت و پز احتیاط لازم را نکردند..


وی افزود: در این باره چندین بار تذکر لازم به پیمانکار مربوطه داده شده است.


این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها وسایل و بخشی از اموال کارگران متروی خط ۳ در خیابان فاطمی در آتش سوخت.