احکام جدید سرپرست فدراسیون کشتی

به گزارشافکارنیوز،خطیب در حکمی رحیم جدی را به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بین‌المللی پیش رو(جام تختی، یادگار امام(ره)، شاهد و کودک) منصوب کرد.

در حکم رحیم جدی آمده است:

به موجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان مسئول برگزاری مسابقات جام تختی، جام یادگار امام(ره)، جام شاهد و جام کودک منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

* زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جام تختی: ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی بابلسر

جام یادگار امام(ره): ۳۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد به میزبانی قم

جام شاهد: ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین

جام کودک: ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت به میزبانی تبریز

* امامی سرپرست سازمان لیگ شد

همچنین خطیب در حکمی دیگر محمد ابراهیم امامی را بعنوان سرپرست سازمان لیگ کشتی منصوب کرد. پیش از این عباس نمازیان در این سمت فعالیت می‌کرد که از اواخر سال قبل از ادامه همکاری با فدراسیون کشتی کناره‌گیری و استعفا کرده بود.

در حکم امامی آمده است:

نظر به سوابق مدیریتی جنابعالی و موافقت هیأت رئیسه فدراسیون کشتی بموجب این حکم بعنوان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بکارگیری نیروهای مومن و متعهد در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

به گزارش فارس، این سومین حکم حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی در سال جدید است. وی در اولین حکمش در سال ۹۲ در هفتم فروردین ماه عارف ربطی را برکنار و محمدرضا توپچی را به عنوان دبیر جدید فدراسیون کشتی منصوب کرده بود که سرو صدای زیادی هم به پا کرد.

به نظر میرسد در سال جاری هم باید منتظر صدور احکام متعدد از سوی خطیب باشیم. وی سال گذشته هم احکام زیادی را برای افراد مختلف صادر کرد که تعدادی از آنها حتی موفق به حضور در سمت تعیین شده نشدند و بعد از مدتی بدون سر و صدا از همکاری انصراف دادند.