علی دایی در مراسم یادبود عسل بدیعی

به گزارش افکارنیوز، در این مراسم که عصر ۲۰ فروردین ماه در مسجد «نور» برگزار شد، حجت‌الاسلام یاری به عنوان سخنران این مجلس، مطالبی را مطرح کرد.

از سینماگران حاضر در مجلس می‌توان به علیرضا داودنژاد، ابوالحسن داودی، فرزاد موتمن، جابرقاسمعلی، حبیب اسماعیلی، علی سرتیپی، علی دهکردی، غلامرضا موسوی، کوروش سلیمانی، محمدرضا شریفی‌نیا، جواد عزتی، قربان نجفی، فرهاد شریفی، صدرالدین شجره و از ورزشکاران نیز به علی دایی اشاره کرد.

در ورودی سالن، فریبرز عرب‌نیا، رضا داودنژاد به همراه پدر و «جان‌یار» فرزند عسل بدیعی ایستاده بودند و به مهمانان خوش‌آمد می‌گفتند.

بیشتر حاضران در مسجد و اطراف آن را علاقه‌مندان به سینما تشکیل می‌دادند و ازدحام جمعیت به حدی بود که ترافیک سنگینی در اطراف مسجد نور در میدان فاطمی بوجود آمده بود و خیابان منتهی نیز توسط پلیس بسته شده بود.

گرفتن عکس یادگاری در داخل مجلس هنگام سخنرانی خطیب جلب توجه می‌کرد و این موضوع چندین‌بار با تذکر حجت‌الاسلام یاری مواجه شد که از آنها خواست عکس‌های یادگاری‌شان را در بیرون مجلس بگیرند.

بسیاری از حاضران در پشت صندلی که علی دایی بر روی آن نشسته بود، حاضر می‌شدند و عکس یادگاری می‌گرفتند!

ازدحام جمعیت باعثشد، جمعی از سینماگران موفق به حضور در مسجد نشوند.

از قسمت بانوان نیز همهمه زیادی به گوش می ‌رسید و بارها تذکر داده شد که حاضران سالن را ترک کنند تا افراد دیگر بتوانند وارد مجلس شوند.

پلاکاردها و تاج گل زیادی در بیرون و داخل مسجد از سوی افراد و نهادهای مختلف جهت تسلیت به خانواده بدیعی به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، عسل بدیعی ۱۲ فروردین ماه به دلیل ایست تنفسی که منجر خونریزی مغزی شده بود درگذشت و اعضاء او به بیماران نیازمند اهدا شد.