رستوران جاده ابریشم در قلب "لاس و گاس" واقع شده است، طراحی این سالن شكیل و زیبا را كریم رشید انجام داده است.

به گزارش معماری نیوز بسیاری از افراد، او را طراح رویاها لقب داده‌اند، کریم رشید طراح و معمار مصری است، شعار کریم رشید " تغییر در دید زیبایی شناسانه " است. با وجود اینکه محله ای که این رستوران در آن واقع شده است مملو از رستوران، هتل، فروشگاه و اماکن تفریحی است، اما این رستوران باز هم برای همه جذاب و منحصر به فرد است و زیبایی فوق العاده ای در آن به چشم میخورد.

رستوران جاده ابریشم در هتل " ویدارا " قرار دارد. در رستوران زیبای جاده ابریشم، انواع غذاهای مدیترانه ای سرو می‌شود و طراحی این سالن، همانطور که از اسمش پیداست از جاده ابریشم الگوبرداری شده است. در طراحی دیوارها از رنگ طلایی و اشکال یکپارچه هندسی قرمز رنگ استفاده شده است.

در داخل سالن، صندلی‌ها و کانترهای زرشکی رنگی از جنس فایبرگلاس و با طراحی فوق العاده زیبا و جذابی قرار داده شده است.

در مسیر جاده ابریشم، تاجران و بازرگانان، اتاق های خصوصی ایجاد می کردند تا در آن به تجارت بپردازند، در این سالن نیز طبق همین الگوبرداری، بعضی از میزهای غذاخوری حالت اختصاصی دارد و در داخل اتاق و برای مراسم و میهمانی‌های خصوصی تعبیه شده است و مشتریان می‌توانند آن را رزرو کنند.

روشنایی در این سالن در طول روز به‌وسیله نور طبیعی خورشید و در طول شب نیز توسط لوسترها و سیستم روشنایی LED که بر روی سقف و همچنین دیوارها تعبیه شده است، تامین می‌شود.

استفاده از منحنی در جای جای این رستوران بسیار مشهود است. در این سالن ۲۳۰ صندلی گنجانده شده است که عمدتا تک رنگ هستند. در داخل سالن، یک تابلو فرش سفارشی نیز قرار دارد. کفپوش سالن از موزاییک سیمانی با نمای مرمر می باشد.

طراح سالن زیبای جاده ابریشم در ترکیب نور و رنگ، بسیار ماهرانه اقدام کرده است و محیطی بسیار جذاب را خلق کرده است.