سايت باشگاه استقلال نوشت: هوار ملامحمد دوست داشت براي استقلال گل بزند اما مصدوميت اجازه همراهي را به او نداد. در حالي که قرار بود به بازي با سايپا برسد با وجود تمام تلاشها نرسيد تا... گفت و گويي با وي ترتيب داديم که ميخوانيد.

*بازی با سایپا را از دست دادی؟

به گزارش ایسنا، من در جریان بازی با مس دچار مصدومیت شده بودم در این چند روز هم فیزیوتراپی کردم و دکتر نوروزی هم تلاشش را کرد که من را به این بازی برساند اما چون هنوز احساس درد دارم فکر نکنم بتوانم به این بازی برسم.

*ناراحتی؟

مسلما خیلی دوست داشتم استقلال را در این بازی همراهی کنم ولی از شانس بدم مصدوم شدم. امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام هر چه زودتر رفع شود تا بتوانم به استقلال کمک کنم.

*استقلال را در چه شرایطی می‌بینی؟

خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد تا بدون مشکل و با روحیه بالا به مصاف سایپا برویم.

*فکر می‌کنی استقلال این بازی را ببرد؟

همه سعی بچه‌های تیم همین است. باید بازی را ببریم تا دوباره بردهایمان را از سر بگیریم. امیدوارم که سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم تا بتوانیم خود را به صدر برسانیم.

*به نظر تو استقلال می‌تواند دوباره به صدر برسد؟

ما پتانسیل قهرمانی را داریم و شرایط لازم را برای رسیدن به این عنوان در خود می‌بینیم. امیدوارم هواداران استقلال با حمایت‌های خود از تیم، کمک کنند تا ما به قهرمانی برسیم.

*حرف خاصی نداری؟

فقط از هواداران ميخواهم دعا کنند تا زودتر مصدوميتم رفع شود و بتوانم به استقلال کمک کنم. هواداران مطمئن باشند تمام تلاشم را به کار ميگيرم تا به عنوان يک بازيکن موفق براي استقلال بازي کنم. من تشنه گلزني با پيراهن استقلال هستم و اميدوارم بهترين گلها را براي تيم بزنم.