به گزارش افکارنیوز، هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با انجام پنج دیدار پی گیری شد که در مهمترین آنها آرسنال موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد نورویچ سیتی بگذرد و موقتا با یک بازی بیشتر در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در این دیدار که در ورزشگاه امارات برگزار شد نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم بازیکنان مهمان در دقیقه ۵۶ توسط مایکل تیرنر دروازه توپچی ها را باز کردند.

در دقیقه ۸۵ تازه موتور آرسنال روشن شد و گل نخست این تیم توسط آرتتا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. چهار دقیقه بعد سباستیان باسانگ مدافع نورویچ سیتی به اشتباه دروازه خودی را بازی کرد تا شاگردان ونگر برای نخستین بار در این دیدار پیش بیفتند اما این پایان کار نبود و لوکاس پودولسکی در دقیقه ۹۰ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان رسد و آرسنال با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

لیورپول که در خانه ردینگ به مصاف این تیم رفته بود با تساوی بدون گل متوقف شد تا دومین تساوی پیاپی بدون گل این تیم رقم خورد. فولام هم که اشکان دژاگه را به خاطر آسیب دیدگی در ترکیب نمی دید به تساوی یک بر یک برابر میزبانش استون ویلا دست یافت.

برنامه و نتایج دیگر بازیها

اورتون ۲ - کوئینز پارک رنجرز صفر

ساوتهمپتون یک - وستهام یک

یکشنبه

نیوکاسل - ساندرلند

استوک سیتی - منچستر یونایتد

چلسی – تاتنهام(به تاخیر افتاد)

دوشنبه

منچستر سیتی – وست برومویچ

جدول رده بندی

۱ - منچستر یونایتد ۷۷

۲ - منچستر سیتی ۶۵

۳- آرسنال ۵۹