نرخ اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران + جدول

به گزارش افکارنیوز، حدود قیمت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف شهر تهران در سال جدید، بر خلاف پیشبینیها، تغییرات چندانی نداشته و قیمتها به روال سال قبل ادامه دارد.

به گفته برخی مشاوران املاک مناطق مختلف شهر و کارشناسان مسکن " هنوز قیمت خانه به جایگاه خود نرسیده و خریداران و فروشندگان در انتظار تثبیت بازار هستند و این شرایط تا پایان فروردین‌ ادامه دارد ".

بر اساس بررسی صورت گرفته قیمت اجاره بهای یک واحد آپارتمان‌ ۶۰ متری با شرایط تقریبا یکسان(۱۰سال ساخت، پارکینگ، آسانسور، یک‌خوابه) در نقاط مختلف تهران بدین شرح است:




در بخش مسکن معادل پرداختی هر یک میلیون تومان ودیعه، ۳۰ هزار تومان محاسبه می‌شود که البته با توجه به نرخ تورم یکی - دو سال اخیر و افزایش سود سپرده‌های بانکی این مبلغ بیشتر از ۳۰ هزار تومان شده است.

بر این اساس اجاره بهای یک واحد آپارتمان ۶۰ متری در محدود سعادتآباد با مبلغ پرداختی ماهانه دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان جزو گرانترین خانههای اجارهای و یک واحد آپارتمان ۶۰ متری در محدود مسعودیه با مبلغ پرداختی ماهانه ۶۱۰ هزار تومان را نیز میتوان جزو ارزانترین خانههای اجارهای در شهر تهران برشمرد.