چرا صراحت‌نامه‌ هاشمی جمع‌آوری می‌شود؟

به گزارش افکارنیوز، بهروز تقی‌پور، مدیر اجرایی انتشارات سیمای شرق با اشاره به صدور مجوز انتشار این کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دی‌ماه ۹۱ گفت: پس از صدور مجوز این اثر به سرعت تلاش کردیم تا کتاب را چاپ و توزیع کنیم. در نهایت این کتاب در تاریخ ۲۰ اسفند ماه از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شد که پیش‌بینی می‌کردیم این کتاب خیلی زود به چاپ دوم برسد، اما این زمان اصلاً مناسب نبود و علاوه بر اینکه نتوانستیم اطلاع‌رسانی مناسبی برای توزیع کتاب داشته باشیم مردم هم درگیر کارهای پایان سال خود بودند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه فروش این کتاب تا تاریخ اول اردیبهشت ماه از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی ادامه خواهد یافت، افزود: بعد از آن نیز فروش کتاب از طریق فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و کتابفروشی‌ها با چاپ جدید آغاز خواهد شد.

«صراحت نامه» متن گفتگو با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد نامه وی به مقام معظم رهبری، دیدگاه‌هایش در خصوص مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، ‌ حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی سابق کشور در شبکه‌های ماهواره‌ای، آزادسازی ماهواره، فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و بی بی سی و… به چاپ رسیده است.

صدور مجوز انتشار برای این کتاب حدود یک سال به طول انجامیده بود.