هشدار رحیم‌صفوی به مشکل‌سازان انتخابات

به گزارش افکارنیوز، سردار سید یحیی رحیم‌صفوی در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: در دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌های بزرگ مانند فتح فاو و شکستن دروازه‌های شرقی بصره در کربلای ۵ دست به دامان حضرت زهرا(س) می‌شدیم.

وی ادامه داد: در عملیات‌ها فکر عملیاتی، اطلاعات، توپخانه و همه کارها را با عقلانیت و تدبیر پیش می‌بردیم، لکن توسل در عملیات‌های سخت مانند کربلای ۵ و فتح فاو به حضرت زهرا(س) بود، چرا که این را از حضرت علی(ع) یاد گرفتیم؛ حضرت علی(ع) می‌فرمودند «در جنگ‌ها وقتی کار سخت می‌شد، در پناه پیامبر خدا می‌رفتیم».

سردار رحیم‌صفوی بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی خدمت آیت‌الله بهاءالدینی رسیدیم و گفتیم «به کدامیک از ائمه متوسل شویم» حضرت آیت‌الله بهاءالدینی فرمودند «اگر شما به حضرت زهرا(س) توسل پیدا کنید، اگر از شما راضی باشد، پدرش از شما راضی می‌شود، شوهرش از شما راضی می‌شود و همه فرزندانش از شما راضی می‌شوند؛ خداوند متعال هم از شما راضی می‌شود؛ همه اینها شما را کمک می‌کنند». به این خاطر ما به حضرت زهرا(س) پناه می‌بریم.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: هر ملتی با ارزش‌ها و آرمان‌های خودش زنده است؛ حفظ هویت ملی فرهنگی و منافع حیاتی، سرزمین و خانه و حفظ امنیت ما جزو باارزش‌ترین ارکان ملت ما است؛ این شهیدان در راه حفظ ارزش‌ها، حفظ هویت، حفظ امنیت ما به شهادت رسیدند.

وی گفت: شهیدان با نثار جان خودشان، اسلام، ایران و نظام جمهوری اسلامی را نجات دادند؛ اگر این شهیدان نبودند ایران نبود، ما نبودیم؛ بعثی‌ها و امریکایی‌ها تهران بودند؛ شهیدان راه خدا را انتخاب کردند، خداوند هم نخبگان ملت ما که همین شهیدان بودند را انتخاب کرد؛ در واقع شهدا اسوه وفاداری، ولایت‌مداری، مردم‌داری، مردم‌یاری، صداقت و اخلاص بودند.

سردار رحیمصفوی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دشمنان داخلی و خارجی و گروهکهای ضدانقلاب، منحرف و فاسد خارجی و داخلی هشدار میدهیم اگر بخواهند قبل از انتخابات آینده یا بعد از انتخابات مشکلی درست کنند، آشوبی را به پا کنند، همه ملت هوشمند ما با صلابت با دشمنان برخورد خواهند کرد و همچون گذشته پیروز انتخابات ملت خواهند بود؛ شکستخورده کسانی هستند که خداینکرده لطمهای به انقلاب وارد کنند؛ البته تمام دستگاههای کشور کاملاً به اوضاع مسلط هستند.